English

سردار رادان در رشت:

دشمن در پروژه کشف حجاب در تلاش برای اندلسی کردن ایران است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا با گرفتن حجاب و عفاف، غیرت را از مرد ایرانی بگیرد، گفت: دشمن در پروژه کشف حجاب در تلاش برای اندلسی کردن ایران است.

دشمن در پروژه کشف حجاب در تلاش برای اندلسی کردن ایران است
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، سردار رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در اجتماع عظیم حمایتی مردم گیلان از طرح نور فراجا در پیاده راه فرهنگی شهر رشت با اشاره به دلاورمردی گیلانیان، اظهار کرد: گیلان دیار سردار میرزا کوچک خان جنگلی است که در دفاع از دین و آیین خود از جان خود گذشت.

وی با اشاره به حضور گیلانیان در دوران دفاع مقدس، افزود: گیلان دیار مردمانی است که در دوران دفاع مقدس برای حفظ کیان و خاکش در جبهه ها حضور یافتند.فرمانده کل انتظامی با تاکید بر پیروزی حق بر باطل، گفت: مردان و زنان گیلان رزمنده پرور و مجاهد پرور هستند.

سردار رادان با اشاره به خط بطلان کشیدن گیلانیان در دیماه ۸۸، افزود: مردم این دیار با بصیرت و مقاومت در برابر فتنه کردن ایستادند و برک زرین دیگری را رقم زدند.

وی با اشاره به دو بال غیرت و عفاف گیلانیان در دوران دفاع مقدس، گفت: گیلانیان در دوران دفاع مقدس با بال‌های عفاف، حجاب و غیرت رزمندگانی را در جبهه سخت فرستاد که پیروزی‌ها را برای ما رقم زد.

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب پدیده نوظهور یک سال اخیر نیست، تصریح کرد: تلاش برای کشف حجاب و گرفتن حجاب از بانوان در جامعه به قرن‌ها پیش برمی‌گردد که دشمن تلاش کرد تا این سپر را از ایرانیان بگیرد.

 

دشمن قرن هاست تلاش میکند سپر عفاف و حجاب را از ایرانیان بگیرد

سردار رادان با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا با گرفتن حجاب و عفاف، غیرت را از مرد ایرانی بگیرد، گفت: دشمن در پروژه کشف حجاب در تلاش برای اندلسی کردن ایران است.

رادان با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا چادر از سر زنان ما بکشد، گفت: خاکریز های دشمن در جنگ نرم به دست پلیس یکی پس از دیگری در حال سقوط است و یکی پس از دیگری به دست سربازان مردم در فراجا می‌افتد.

فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه مردم در جنگ نرم خط بطلان بر همه دسیسه‌ها کشیده‌اند، گفت: با حضور مردم در صحنه قدرت جمهوری اسلامی ایران چندین برابر شده و دشمنان این ادعا را اذعان می‌کنند.وی با بیان اینکه ۹ دی‌ها در کشور در حال خلق شدن است، گفت: در بسیاری از استان ها مردم به صحنه آمده‌اند و این بیانگر این است دشمن درجنگ نرم و نبرد کشف حجاب شکست خورده است.

فرمانده فراجا بر ماندن در صحنه و پیوسته بودن آن تأکید کرد و گفت: حضور مردم در صحنه تعیین کننده است و باید حضور مستمر مردم در صحنه ایران و حمایت آنها ادامه داشته باشد چرا که پلیس به حضور مردم در میدان دلگرم است و همانگونه که در کانال‌های کمیل مقاومت کردند، در خیابان‌های ایران هم در میدان خواهند ماند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر