English

در پی شهادت سید محرومان و یاران صادقش صادر شد؛

پیام تسلیت فرمانده انتظامی گیلان

سردار عزیز اله ملکی با صدور پیامی، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی ایران و هیئت همراهش را تسلیت گفت.

پیام تسلیت فرمانده انتظامی گیلان
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، در پیام تسلیت فرمانده انتظامی گیلان آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
«و لاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»
خبر حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه و استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان آیت الله رئیسی برای همه ملت شریف، قدرشناس و متدین ایران اسلامی بسیار سخت و سنگین بود.
در بخشی از این پیام اشاره شده است: به محض وصول این خبر، ملت بزرگ ایران در هر گوشه و کناری دست به دعا برداشته و خاضعانه از درگاه الهی خواستار سلامتی و نجات جان رئیس جمهور و همراهانش شدند، اما متاسفانه تقدیر به گونه‌ای دیگر رقم خورده بود و رئیس جمهور محبوب کشور در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) به مولا و مقتدای خود پیوست.
امروز هر وجدان بیداری می‌تواند در محضر عدل الهی گواهی و شهادت بدهد که رئیس جمهور محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم و گشودن گره‌ای از مشکلات آنها کوتاهی نکرد و سرانجام نیز در راه خدمت به مردم و این نظام الهی مفتخر به پوشیدن لباس زیبای شهادت شد و به همرزمان شهیدش پیوست.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ انتظامی گیلان این واقعه تلخ را به محضر حضرت بقیه الله، رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا و مردم قدرشناس ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و برای شهدای عزیز این سانحه علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل از درگاه خداوند منان خواستارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر