English

پیام تبریک شهردار میبد به مناسبت فرارسیدن روز شوراها

شهردار میبد فرارسیدن روز شوراها با انتشار پیامی تبریک گفت.

پیام تبریک شهردار میبد به مناسبت فرارسیدن روز شوراها

به گزارش خبرگزاری موج یزد، متن پیام تبریک علیرضا نقوی شهردار میبد به مناسبت فرارسیدن روز شوراها به این شرح است:

به نام آن که هستی نام او یافت

فرا رسیدن سالگرد تاسیس نهاد مردمی شورا یادآور تحقق امر مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه است.

شکل گیری نهاد شورا ریشه در آموزه های دینی ما و برگرفته از تعالیم الهی و توصیه موکد دین مبین اسلام در جهت همفکری و مشورت در امور است و در واقع فرایند واگذاری امور به مردم و نقش آفرینی شهروندان در تعیین سرنوشت خویش است.

شورا زبان گویای مردم در برابر مسئولان و نهادهای مختلف محسوب می شوند و اعضای شورا به عنوان وکلای مردم پیگیر مسائل و مشکلات موکلین خود هستند.

یقیناً خدمت بی منت به ملت عزیز ایران اسلامی در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که باید از لحظه لحظه آن در راستای عمل به وظایف قانونی خود استفاده ببرند.

اینجانب سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی را به همه اعضای شوراهای اسلامی شهرهای میبد، ندوشن و بفروئیه تبریک عرض نموده و از زحمات و حمایت های اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر میبد که با تصویب لوایح مانا در جهت توسعه‌ی پایدار میبد دوست داشتنی، فصل جدیدی گشوده اند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شوراهای اسلامی شهر، اقدامات همدلانه شهرداری ها و همراهی دستگاه های اجرایی بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامیده شده گام های اجرایی برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر