English

پیام تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در پی درگذشت پژوهشگر حوزه و دانشگاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد طی پیامی، درگذشت طلبه محقق و پژوهشگر حوزه و دانشگاه جناب استاد دکتر محمدحسین فرج نژاد به همراه همسر و فرزندانش را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در پی درگذشت پژوهشگر حوزه و دانشگاه

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد،  حجت الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در این پیام تسلیت آورده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ لَمْ یَرْتَابُوا وَجَاهَدُوا بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أُوْلَئِکَ هُمُ الصَّادِقُونَ.

(آیه 15 سوره حجرات)

«همانا مؤمنان (واقعى) کسانى هستند که به خدا و رسول او ایمان آورده، پس از آن هیچگاه شک به دل راه ندادند و در راه خدا با مال و جانشان جهاد کردند، ایشان به حقیقت راستگو هستند.»

ارتحال طلبه فاضل، محقق و پژوهشگر حوزه و دانشگاه جناب استاد دکتر محمدحسین فرج نژاد، به همراه همسر و فرزندانش را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فدا؛ رهبر معظم انقلاب؛ علما و حوزویان؛ شاگردان و ارادتمندان و به ویژه بازماندگان و خانواده آن رحیل مرحوم تسلیت عرض می نمایم.

این عالم خستگی ناپذیر مجاهدانه در خط مقدم مبارزه با صهیونیسم و تفکر غرب؛ با قلم و زبانش به روشنگری و تربیت نیروی انقلابی و جهادی پرداخت و در این مسیر نه هراس و واهمه ای، و نه انتظار و توقعی از کسی داشت.

تسلط او به مسائل مربوط به یهود و اسرائیل غاصب و حتی غرب در آثار مکتوب و بیانات این محقق وارسته مشهود است و پژوهش ها و مطالعات دقیق او در این زمینه ایشان را به یکی از اساتید کم نظیر در این حوزه تبدیل کرده بود.

امید آنکه دغدغه ها و فریادها و کوشش های خالصانه آن فعال فرهنگی و رسانه ای در تبیین فرهنگ ناب اسلامی؛ روشنگری ‌و پرده برداری از باطن باطل غرب و صهیونیزم ره توشه ای برای لقای خدای سبحان باشد و چراغ راه و الگویی برای شاگردان و ادامه دهندگان راهش قرار گیرد.

طلاب و روحانیون و فعالان فرهنگی استان یزد از مسئولین امنیتی، انتظامی و قضایی کشور درخواست دارند حادثه تلخ درگذشت این پژوهشگر و محقق و فعال رسانه ای در حوزه صهیونیزم و غرب را با تامل بیشتر مورد بررسی قرار داده و نتیجه نهایی را به مردم دارالعباده یزد اعلام نمایند.

والسلام علیه یوم ولد و یوم یموت و یوم یبعث حیا

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر