English

پوشش امدادی دو حادثه جاده ای توسط نجاتگران هلال احمر اردکان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان ازوقوع دو حادثه جاده ای در محور اردکان _نایین و پوشش امدادی آن توسط عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات امامزاده سید نورالدین احمد اردکان خبر داد.

پوشش امدادی دو حادثه جاده ای توسط نجاتگران هلال احمر اردکان

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، جواد کمال آبادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان اظهار داشت:  حادثه اول در ۱۰ کیلومتری پایگاه امداد و نجات جاده‌ای امامزاده سید نورالدین احمد اردکان (لاین نایین به اردکان) در ساعت ۳ دقیقه بامداد به وقوع پیوست که یک دستگاه تریلر با خودروی سواری پراید برخورد و یک مصدوم بر جای گذاشت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت: پس از اعلام به مرکز هلال‌احمر، نیرو‌های پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر اردکان (مستقر در پایگاه امامزاده سید نورالدین احمد) به محل حادثه اعزام شدند.

 کمال آبادی با بیان اینکه  در این حادثه یک نفر مصدوم و نیاز به رهاسازی داشت، عنوان کرد : با اعلام این حادثه از سوی عوامل اورژانس و نیاز به رهاسازی مصدوم، پس از امدادرسانی و رهاسازی توسط نجاتگران هلال احمر، به وسیله آمبولانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.

وی در ادامه از وقوع دومین حادثه، که واژگونی دو دستگاه خودروی بارکش نیسان بود خبر داد و بیان داشت: این حادثه که در۳۵ کیلومتری  محور اردکان به نائین (روبروی گندله سازی) در ساعت ۱۵:۰۵به وقوع پیوست، دومصدوم برجای گذاشت ، که عوامل امدادی مستقر در پایگاه جاده ای امامزاده سید نورالدین احمد پس از رهاسازی مصدومین و ارائه کمک های اولیه ،با کمک عوامل اورژانس مصدومین به مرکز درمانی اردکان انتقال داده شدند.

 این مقام مسئول ضمن تاکید بر رعایت جوانب احتیاط در امر رانندگی، از عموم مردم خواست که به محض مواجه با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس با شماره ۱۱۲ مطلع سازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر