English

علی صالحی؛

ارتباطات و اطلاع رسانی در خدمت مردم باشد

مدیر روابط عمومی استانداری یزد گفت: ‌شهرداری یک مجموعه خدمات‌رسان و مرتبط با عموم مردم است و باید در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی موفقیت بیشتری داشته باشد.

ارتباطات و اطلاع رسانی در خدمت مردم باشد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به اینکه روابط عمومی شهرداری یزد در چند ماه اخیر روند سریع تحولی به خود گرفته،‌ گفت: اطلاع‌رسانی مناسب زمینه افزایش اعتماد مردم به شهرداری را فراهم می‌کند.

علی صالحی در آیین شروع به فعالیت مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد در ساختمان جدید، اظهار داشت: شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان برای تحولاتی که قرار است در حوزه ارتباطات در شهرداری رخ دهد همراه روابط عمومی شهرداری است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم غلامحسین دشتی رئیس فقید شورای اسلامی شهر یزد که هفته گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد، گفت: آقای دشتی اندیشمندی توانمند و دلسوز بودند و خیرات و برکات زیادی برای شهر و استان یزد داشتند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با بیان اینکه شهرداری یزد در طول چند ماه گذشته تحولات بسیار خوب و شتابانی در حوزه روابط عمومی داشته، گفت: این تحولات همچنان ادامه دارد و باید از آن حمایت لازم صورت گیرد.

صالحی تصریح کرد: به عنوان جامعه روابط عمومی استان از شورای شهر و شهرداری می‌خواهیم که در این حوزه بیش از پیش از روابط عمومی حمایت کنند تا زمینه بهبود هرچه بیشتر فعالیت‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه باید تعامل مردم با مجموعه شهرداری افزایش یابد، خاطرنشان کرد: ‌شهرداری یک مجموعه خدمات‌رسان و مرتبط با عموم مردم است و در زمینه شکل گیری مناسبات شهرداری نقش مهمی دارد و باید در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی موفقیت بیشتری داشته باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد ادامه داد: امیدواریم که شاهد ارتباط و تعامل هرچه بیشتر شهروندان با این نهاد به وسیله حمایت و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهرداری باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر