English

مسئول کمیته پایش مواد کودی استان یزد خواستار نظارت و رسیدگی به تولید کارخانجات کود استان شد

در چهارمین جلسه کمیته پایش محصولات گیاهی مسئول کمیته پایش مواد کودی استان یزد خواستار نظارت بیشتر به روند تولید کارخانجات کود استان شد.

مسئول کمیته پایش مواد کودی استان یزد خواستار نظارت و رسیدگی به تولید کارخانجات کود استان شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، چهارمین جلسه کمیته پایش محصولات گیاهی با حضور کلیه اعضا درسالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان یزد برگزار گردید.

دراین جلسه  بزاززاده جانشین معاونت تولیدات گیاهی ضمن تشکر از همکاران دستور کار جلسه را اعلام کرد.

.در ادامه زارعیان مدیر شرکت خدمات حمایت کشاورزی گزارش کاملی از تهیه و توزیع انواع کودهای شیمیایی را ارائه نمود واعلام داشت در زمینه تهیه انواع کود در استان مشکل خاصی وجود ندارد فقط در زمینه انبار و فضای انباری برای ذخیره سازی کود اوره استان با مشکل مواجه است و درخواست کمک سازمان و بقیه ادارات ذیربط در این زمینه را داشت.

در ادامه وی خواستار رسیدگی به استفاده احتمالی از کود اوره در برخی از کارخانجات چسب سازی و فیبر شد که مقرر گردید لیستی از این واحدها تهیه و در اختیار کمیته پایش مواد کودی قرار داده شود تا در بازدیدهای آتی مورد بررسی قرار گیرد.

در پایان مسئول کمیته پایش مواد کودی استان یزد گزارشی از اقدامات انجام شده در طی سالجاری ارائه و باتوجه به ابلاغ جدید دبیر این کمیته خواستار رسیدگی بیشتر به روند کار تولید کارخانجات کود در استان شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر