English

کاهش سرقت سیم‌های برق در یزد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از کاهش سرقت سیم‌های برق در یزد خبرداد و گفت: سیم کابل برق ۱۰ کیلومتر از شبکه سرقت شده است.

کاهش سرقت سیم‌های برق در یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علی جم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: امسال حدود پنج تن سرقت کابل‌های فشار ضعیف داشتیم که در مجموع این سرقت در حدود ۱۰ کیلومتر از شبکه را شامل می‌شود.

وی عنوان کرد: سرقت کابل‌های شبکه هم یکی دیگر از مشکلات است و در صورتی که نول شبکه سرقت شود، وسایل برقی مردم هم با خسارت مواجه خواهد شد.

جم تصریح کرد: یکی دیگر از موارد سرقت، بحث کابل‌های روشنایی بلوار‌ها است که معمولا کابل‌ها را از روی فندانسیون سرقت کرده و از دریچه تیر برق اقدام به خارج کردن سیم می‌کنند که بازنگری در محل دریچه و جوشکاری آن در مناطق خارج محدوده در دستور کار قرار گرفته است.

جم استفاده از تیرگرد در مناطق جرم خیز، هوشمند سازی درب پست‌های برق در زمان باز شدن برای کاهش سرقت، تهیه مشخصات کامل پیمانکاران و برق کاران و ارائه به پلیس آگاهی، بازدید از ضایعاتی‌های سراسر استان را از اقدامات موثر در کاهش سرقت تاسیسات برشمرد. 

وی افزود: نصب دوربین برای مشترکان تک ترانس در مناطق خارج محدوده، بازنگری در روند خروج کالا از انبار و انبارگردانی دوره‌ای، ارسال پیامک هشدار به مشترکان، افزایش ارتفاع سکسیونر و ریکلوزر و موارد از این قبیل در کاهش سرقت تاسیسات برق موثر است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر