English

پرونده خبری پلیس یزد/ سارقان با ۷ سرقت از مدارس بازداشت شدند

دستگیری سارقان مدارس در یزد، دستگیری قاچاقچیان شیشه در مهریز و کشف سرقت وسایل نقلیه و دستگیری قاچاقچیان از جمله اخباری است که در این بسته خبری می خوانیم.

پرونده خبری پلیس یزد/ سارقان با ۷ سرقت از مدارس بازداشت شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد،  ناکامی قاچاقچیان شیشه در "مهریز، دستگیری سارقان مدارس و کشف بیش از ۲ کیلو مواد مخدر مواردی است که در این پرونده خبری، می‌خوانیم.

قاچاقچیان شیشه در مهریز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان یزد  گفت: ماموران پلیس شهرستان مهریز ضمن دستگیری 4 قاچاقچی، 46 کیلوگرم "شیشه" را کشف کردند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد درباره این خبر اظهارکرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان مهریز با کار اطلاعاتی از فعالیت سوداگران مرگ مبنی بر جا به جایی یک محموله افیونی مطلع شدند.

وی گفت: ماموران انتظامی با تشکیل تیمی عملیاتی و کنترل محورهای ورودی استان یزد خودروی سواری "پژو" حامل موادمخدر را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در بازرسی انجام شده از خودرو، 46 کیلوگرم موادمخدر از نوع "شیشه" کشف و 4 قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای همسایه شرقی تهیه و قصد انتقال به "تهران" را داشتند به مراجع قضائی معرفی شدند.

سارقان مدارس در یزد دستگیر شدند

سرهنگ "سعید زینلی" فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال مدارس شهرستان یزد، موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: تلاش پلیس برای دستگیری عاملان این سرقت ها ادامه داشت تا اینکه ماموران پلیس شهرستان یزد با انجام اقدامات تخصصی 2 سارق را شناسایی در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کردند .

کشف 2 کیلو و 184 گرم انواع موادمخدر در یزد

سرهنگ "منوچهر نصیری" جانشین انتظامی استان یزد در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت محله محور، طرح تشدید مقابله با معتادان پر خطر و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان طی هفته گذشته به اجرا در آمد.

نصیری خاطرنشان کرد: ماموران پلیس  یزد در اجرای این ماموریت توانستند 109 معتاد را با مواد مخدر در سطح شهر یزد دستگیر کنند.

جانشین انتظامی استان یزد افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس مقدار 2 کیلو و 184 گرم انواع مواد مخدر را کشف کردند.

کشف سه موتورسیکلت و یک خودرو توسط ماموران کلانتری 11    

سروان "محمدحسین شریفی" رییس کلانتری ۱۱ شهید چمران درباره این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و حفظ امنیت مردم ماموران کلانتری 11 شهید چمران گشت زنی های مستمر و هدفمند خود را در محلات مختلف در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 شهید چمران در هفته گذشته 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و یک پراید سرقتی را کشف و به صاحبان آن برگرداندند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر