English

معتبرترین برندهای کفش ایرانی + {کفش ارزان و با قیمت خوب را از کجا بخرم؟}

در این مطلب قصد داریم تا برندهای معتبر ایرانی نظیر کفش ملی، کفش پاما، کفش تن‌تاک، کفش شیما و... را بررسی کنیم.

معتبرترین برندهای کفش ایرانی + {کفش ارزان و با قیمت خوب را از کجا بخرم؟}
به گزارش خبرگزاری موج

، در سال‌های اخیر صنعت تولید کفش در ایران شاهد رشد قابل توجه‌ای بوده است. همین امر موجب ایجاد فضایی رقابتی در میان تولیدکنندگان داخلی شده است. فضایی که باعث افزایش تولیدات و همچنین ارتقا کیفیت کفش‌های ایرانی شده است. این مسئله که بیش از همه به نفع مشتریان ایرانی بوده، باعث جلب توجه کاربران و همچنین افزایش تقاضای آن‌ها شده است.

رشد چشمگیری که نرخ دلار و گرانی کفش‌های خارجی نیز در آن بی‌تاثیر نبوده است. در این مطلب قصد داریم تا برندهای معتبر ایرانی نظیر کفش ملی، کفش پاما، کفش تن‌تاک، کفش شیما و... را بررسی کنیم.

بهترین تولیدکنندگان کفش ایرانی

کفش ایرانی

در سال‌های اخیر محصولات برندهای تولیدکننده کفش در ایران رشد چشمگیری را تجربه کرده‌اند، به گونه‌ای که برخی از آن‌ها در حال رقابت جدی با شرکت‌های خارجی هستند. از معایب کفش‌های خارجی می‌توان به نوسان شدید نرخ ارز و بی‌ثباتی قیمت محصولات خارجی، گرانی کفش‌های تولید شده توسط برندهای معروف خارجی و همچنین دشوار بودن تشخیص کفش‌ اصل از نمونه‌های تقلبی اشاره کرد.

به همین جهت محصولات تولید شده توسط شرکت‌های ایرانی گزینه بسیار مناسبی به لحاظ قیمت و همچنین کیفیت هستند. در ادامه به بررسی بهترین برندهای تولیدکننده کفش ایرانی می‌پردازیم.

کفش پاما

پاما جز یکی از قدیمی‌ترین برندهای فعال در حوزه تولید انواع کفش‌های زنانه و مردانه‌ محسوب می‌شود. این برند ایرانی نزدیک به یک قرن سابقه خرید و فروش کفش در ایران‌ را دارد. جالب است بدانید که شرکت پاما دارای شعب متعدد در بیش از 22 استان کشور بوده و همین امر موجب فروش بسیار زیاد محصولات این شرکت در سراسر کشور شده است.

محصولات پاما علاوه بر فروش گسترده در بازارهای داخلی، به بیش از 20 کشور جهان نیز صادر می‌شود. گفتنی است که شرکت پاما جوایز بزرگی نظیر "صادرکننده نمونه کشور"، "صنعتگر نمونه کشور" و همچنین "تندیس برند برتر در حوزه توسعه شعب فروشگاهی و اشتغال‌زائی" را در کارنامه خود دارد.

 

پاما

از برترین مزیت‌های این برند می‌توان به ضمانت تعویض و مرجوعی، گارانتی کیفیت و ارسال رایگان به سراسر نقاط کشور اشاره کرد. برای مشاهده محصولات پاما می‌توانید به آدرس https://pama.shop می‌توانید مراجعه کنید.

شرکت پاما ضمن تولید انواع کفش‌های اسپرت، رسمی و راحتی در تولید انواع پوشاک و اکسسوری مردانه و زنانه نیز فعالیت دارد. شهرت اصلی پاما مرهون کفش‌های اسپرت و ورزشی‌اش است. اگر به دنبال تهیه کفش راحتی، پیاده‌روی و یا یک جفت کفش برای محل کار خود هستید می‌توانید کفش‌های اسپرت پاما را به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب، مد نظر قرار دهید.

از دیگر ویژگی‌های کفش پاما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع در طراحی و رنگ‌بندی
  • زیبایی و جذابیت ظاهری
  • دوام و مقاومت بالا
  • قیمت مناسب

کفش ملی

شرکت کفش ملی نیز همانند پاما یکی از برندهای قدیمی در حوزه تولید کفش‌ ایرانی است که در سال 1336 تاسیس شد. این برند ایرانی که اتفاقا تاریخچه پرفراز و نشیبی هم دارد، زمانی مالک بیش از 50 کارخانه در صنایع کفش و چرم بوده و محصولاتش را به بسیاری از کشورها از جمله مجارستان، رومانی و لهستان صادر می‌کرده است. آدرس سایت؛ mellishoes.ir

ملی

شرکت کفش ملی در حوزه تولید انواع کفش‌های زنانه و مردانه نظیر رسمی، روزمره، ورزشی، صندل و انواع اکسسوری فعالیت دارد. از مزیت‌های این شرکت می‌توان به ضمانت تعویض، خدمات پس از فروش، تحویل سریع و همچنین ارسال محصول به سراسر کشور را مثال زد.

کفش تن‌تاک

شرکت تن‌تاک که جز برندهای نوظهور تولیدکننده کفش ایرانی محسوب می‌شود، در حدود یک دهه پیش با شعار "ما می‌توانیم" آغاز به کار کرد. کفش‌های رسمی، راحتی و ورزشی جز اصلی‌ترین تولیدات برند تن‌تاک به شمار می‌رود که در دو مدل مردانه و زنانه تولید می‌شوند. تن‌تاک نیز همانند پاما دارای شعب متعدد در بسیاری از شهرهای کشور بوده و همین امر باعث دسترسی راحت‌ مشتریان به محصولات این شرکت شده است.

کفش شیما

برند شیما به‌طور رسمی در سال 1367 به ثبت رسید. اگرچه فعالیت این شرکت از چند سال قبل یعنی سال 1363 با هدف تولید چکمه‌های پلاستیکی مخصوص کشاورزان آغاز شد. در سال 1372 کفش شیما موفق شد تا اولین محموله خود را به باکو ارسال و به جمع صادرکنندگان کفش ایرانی ملحق شود.

از جمله محصولات شرکت شیما می‌توان به تولید انواع کفش مجلسی، اداری، اسپرت و راحتی مردانه و زنانه اشاره کرد. برند شیما همچنین در حوزه تولید انواع اکسسوری نیز فعالیت دارد. گفتنی است که محصولات شیما در دو دسته چرمی و غیرچرمی تولید می‌شوند که باعث افزایش تنوع در محصولات این شرکت شده است.

چرم مشهد

کارخانه چرم مشهد در سال 1375، در زمینی بسیار بزرگ به مساحت 40 هزار متر مربع تاسیس شد. این شرکت که با هدف تولید محصولات باکیفیت چرمی کار خود را آغاز کرده بود، به سرعت تبدیل به یکی از برترین تولیدکنندگان محصولات چرمی در کشور شد. امروزه چرم مشهد علاوه بر تولید انواع کفش‌های چرمی مردانه و زنانه، در حوزه‌ پوشاک چرمی و همچنین انواع اکسسوری چرمی نیز فعالیت دارد.

از ویژگی‌های چرم مشهد می‌توان به یک سال گارانتی و چهار سال خدمات پس از فروش اشاره کرد. بهره‌مندی از چرم باکیفیت باعث شده تا محصولات این شرکت قیمت نسبتا بالایی داشته باشند. به همین جهت در صورت داشتن بودجه کافی، می‌توانید کفش‌های چرمی این شرکت را برای پاهای خود انتخاب کنید.

پاتکان

پاتکان نیز جز برندهای نوظهور در میان تولیدکنندگان داخلی کفش به حساب می‌آید. این شرکت ایرانی با هدف کیفیت بالا در تولید، بهبود مداوم و همچنین حفظ رضایت مشتری در سال 1386 فعالیت خود را آغاز نمود. شرکت پاتکان همواره موفق به تولید طیف وسیعی از محصولات زنانه و مردانه بوده است. کفش‌های پاتکان در انواع طبی، بوت و نیم‌بوت، رسمی، روزمره و... تولید می‌شوند که اتفاقا طرفداران بسیاری نیز دارند.

کفش آرتمن

با معرفی کفش آرتمن به استقبال یک نماینده از دهه 60 می‌رویم. این برند ایرانی فعالیت خود را به عنوان طراح، تولیدکننده و همچنین فروشنده کفش آغاز نمود. جالب است بدانید که عمده طراحی‌های برند آرتمن براساس سبک و تیپ شخصی افراد بوده و از ویژگی‌های فردی خریداران در آن الهام گرفته شده است.

همین امر باعث شده تا کفش‌های این برند سبک متفاوت و خاص خودشان را داشته باشند. کفش‌های زنانه آرتمن در انواع رسمی و غیررسمی نظیر اسنیکر، لوفر، پاشنه‌بلند، بوت و... تولید می‌شوند. کفش‌های مردانه آرتمن نیز در طیف‌های گسترده‌ای مثل روزمره، رسمی، بوت و... طراحی می‌شوند.

کفش نسیم

کفش نسیم در سال 1375 فعالیت خود را در زمینه تولید کفش آغاز کرد. برند نسیم با احداث یک کارخانه تولیدی، محصولات متنوع و متعدد خود را با مواد اولیه چرم و پی.وی.سی توسعه داد. از اصلی‌ترین محصولات شرکت نسیم می‌توان به تولید انواع کفش اسپرت، صندل و بوت اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه