English

سخنگوی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرگزاری موج مطرح کرد؛

جذب لشکر ۱۹ هزار نفری کیفیت بخشی برای مقابله با هجمه های فرهنگی در آموزش و پرورش

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از جذب لشکر ۱۹ هزار نفری کیفیت بخشی برای مقابله با هجمه های فرهنگی در این وزارتخانه خبرداد.

جذب لشکر ۱۹ هزار نفری کیفیت بخشی برای مقابله با هجمه های فرهنگی در آموزش و پرورش

علی فرهادی سخنگوی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج اظهار داشت: در آموزش و پرورش موضوع پرورش بیش از آموزش مورد توجه بوده است اما متاسفانه گروه های مختلف در راستای کیفیت بخشی جذب نشده بود و مدارس ما با کمبود مربی امور تربیتی مشاور بهداشت و سلامت قرآن روبرو بودند.

وی خاطر نشان کرد: این اتفاق  سبب می شود که حتی اگر آموزش خوبی توسط وزاتخانه صورت گیر این عدم توجه به تربیت ما را دچار آسیب کند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش به تاکید وزیر آموزش آموزش پرورش مبنی بر نگاه ویژه به بحث تربیتی اشاره کرد و گفت: وزیر تاکید زیادی بر این مسئله دارند که کیفیت بخشی  در حوزه‌های پرورشی، تربیت بدنی، مشاوره و مسائل اعتقادی به ویژه آموزش قرآن و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی توجه شود.

فرهادی به فعالیت نماد در این وزارتخانه اشاره کرد و افزود: جلسات نماد با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت مستمر با هدف کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان برگزار می شود.

‌وی از دیگر کارهای صورت گرفته جهت مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن به جذب ۱۹ هزارو خورده ای مربی کیفیت بخشی در آموزش و پرورش خبرداد و عنوان کرد: با انجام این جذب ها در مدارس قطعا شاهد تغییرات جدی خواهیم بود و این روند نیز ادامه خواهد داشت.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: همچنین در راستای کمک به مشکلات پیش روی دانش آموزان و کاهش فاصله بین نسلی دو هزار مشاور جذب می شوند که صرفا برای انجام فعالیت در مراکز مشاوره هستند تا در صورت نیاز  دانش آموزانی یا قرارداشتند در یک موقعیت خاص به این مراکز ارجاع شوند تا از درگیری با آسیب‌های مختلف جلوگیری شود.

فرهادی افزود: در حال حاضر  آن چیزی که  در سند تحول آموزش و پرورش مهم است، این بوده که در  بحث تعلیم و تربیت این وزارتخانه به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد و  رسانه ها ، صداو سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد ، سازمان تبلیغات و حتی گروه های مردم نهاد باید در یک همگرایی  با سند تحول قرار بگیرند  تا آموزش پرورش  بتواند به  کمک همه اثر گذاران حوزه تعلیم و تربیت موفق شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه