English

صدور دستور قضایی برای رفع مشکل محموله ۴۴ تنی روغن فاسد/حل پرونده ۷ هزار سند زمین در قشم

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بیان داشت: با تمهیداتی که طی جلسات مکرر در نظر گرفته شد، از ۷ هزارو ۱۴۲ فقره سند ۵۰ سند تک برگ بدون هزینه به مردم تحویل شد.

صدور دستور قضایی برای رفع مشکل محموله 44 تنی روغن فاسد/حل پرونده 7 هزار سند زمین در قشم
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در هفتمین تور رسانه ای کشور و دومین تور رسانه ای در هرمزگان در جمع خبرنگاران استان و تهران از جمله اقدامات در راستای مسئولیت های اجتماعی به بهره برداری از کلینیک دندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس، آزادی زندانیان، رضایت پرونده قصاص، آزادی ۴۰ زندانی اتباع خارجی، تهیه جهیزیه خانواده زندانیان و زندانیان نیازمند و… اشاره کرد.

قهرمانی، با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که سال ها مردم با آن درگیر بودند چالش اسناد موسوم به اسناد رفسنجان در قشم بود، تصریح کرد: با تمهیداتی که طی جلسات مکرر در نظر گرفته شد از ۷ هزارو ۱۴۲فقره سند، ۵۰ سند تک برگ بدون هزینه و رایگان به مردم تحویل شد.

وی از دیگر موضوعات مهم به حل بیمه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی اشاره و افزود: ۲۰۰۰ مورد تصادف به بیمه ها ارجاع شد که ۱۸۱۱ مورد دیه گرفته شد‌.

رئیس دادگستری هرمزگان، با اشاره به اینکه دوگانگی مناطق آزاد از جمله مشکلات بزرگ است و چالش هایی دارد، مطرح کرد: تعارض قوانین و مدیریت در مناطق آزاد یک چالش جدی است.

قهرمانی، از جمله برنامه های امروز به بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دستگاه قضایی استان، بازدید از اسکله شهید رجایی، بازدید از انبار املاک تملیکی و بازدید از زندان بندرعباس نام برد.

وی در خصوص نمایشگاه دستاوردهای دستگاه قضایی استان، توضیح داد: این نمایشگاه با ۶ غرفه که ۲۶ پرونده خبری را در خود جای داده اند در این نمایشگاه در محل دادگستری استان در حال برگزاری است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان  گفت: همچنین مشکل بیش از هزار دستگاه ماشین آلات راهسازی به ارزش ۱۵ الی ۲۰ هزار میلیارد تومان حل شد و برای رفع مشکل محموله روغن ۴۴ تنی دستوراتی صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: همچنین مشکل بیش از هزار دستگاه ماشین آلات راهسازی به ارزش ۱۵ الی ۲۰ هزار میلیارد تومان حل شد و برای رفع مشکل محموله روغن ۴۴ تنی دستوراتی صادر شده است.

وی افزود: همچنین یکی از شرکت‌های بزرگ یک دستگاه آمبولانس و آتش نشانی را اختصاص داد. همچنین آزادی زندانیان و پرونده‌های قصاص را داشتیم. ۱۵۰ زندانی ایرانی و ۴۵ نفر زندانی خارجی آزاد شدند. برای جهیزیه خانواده زندانیان نیازمند اختصاص داده شد. افتتاح سالن مانیتورینگ را داشتیم، زیرا قاچاق سوخت یکی از چالش‌های ماست. همچنین در یکی دوسال اخیر سالن مجهزی برای پزشکی قانونی ساخته شده، ولی ازمایشگاه برای تشخیص نمونه‌ها نداشتیم و نمونه‌ها به استان‌های دیگر مثل کرمان و فارس ارسال می‌شدند و با همکاری دولت ۲۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد تا از ارسال نمونه‌ها جلوگیری شود.

وی افزود: از دستاورد‌های سفر ریاست قوه قضاییه به استان اقداماتی بود که در زمینه موضوعات رفاهی همکاران انجام شد. همچنین درمانگاه دندانپزشکی شهید رضا زارعی به مساحت ۹۰۰ متر مربع و با ۷ واحد دندانپزشکی افتتاح شد. همچنین فاز دوم بوستان مسئولیت اجتماعی با ۱۰ میلیارد سرمایه‌گذاری کلنگ‌زنی شد.

قهرمانی در پایان بیان کرد: در این سفر همچنین ۱۲ سری جهیزیه برای خانواده‌های زندانیان اختصاص داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه