English

رئیس مرکز اورژانس استان تهران:

۲۵ هزار ماموریت توسط اورژانس ثبت شده است

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از ثبت ۲۵ هزار و ۷۷۵ ماموریت در یک هفته اخیر (۲۸ بهمن تا چهارم اسفند) خبر داد و ابراز داشت: در این مدت اورژانس هوایی پنج سورتی پرواز داشته که در پی آن پنج نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

۲۵ هزار ماموریت توسط اورژانس ثبت شده است
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد اسماعیل توکلی اظهار کرد: در این مدت ماموریت‌های اورژانس چهار درصد نسبت به هفته ماقبل کاهش داشته است.

به گفته وی، در پی این ماموریت‌ها ۶ هزار و ۱۶۵ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند که این تعداد نیز ۲ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته داشته ضمن اینکه ۱۹ هزار و ۶۱۰ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت، ۷۷ هزار و ۴۶۰ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که ۱۰ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته داشت و از این تعداد متأسفانه چهار هزار و ۸۲۵ مزاحم بود که ۱۶ درصد نسبت به هفته ماقبل خود افزایش داشته است.

رییس اورژانس استان تهران ادامه داد: از مجموع ماموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، سه هزار و ۵۷۹ مورد حوادث ترافیکی بوده که یک درصد افزایش نسبت به هفته ماقبل داشت و ۲۲ هزار و ۱۹۶ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده که پنج درصد کاهش نسبت به هفته ماقبل دارد.

توکلی با بیان اینکه همچنین ۶۵ نفر در هفته‌ای که گذشت با گاز منواکسیدکربن مسموم شدند، اضافه کرد: تصادف زنجیره‌ای با هشت مصدوم و واژگونی اتوبوس با هفت مصدوم از حوادث مهم هفته گذشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه