English

رئیس پلیس راهور فراجا:

پلیس چاره ای جز برون سپاری بخش قابل توجهی از خدمات ندارد

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: پلیس چاره ای جز برون سپاری بخش قابل توجهی از خدمات ندارد چرا که با اجرای این مهم است که توان نظارتی افزایش میابد.

پلیس چاره ای جز برون سپاری بخش قابل توجهی از خدمات ندارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در اختتامیه هجدهمین همایش روئسا و مدیران پلیس راهور، اظهارداشت: همایش روئسای و مدیران پلیس بمنظور این است که هم در اجرای طرح نوروزی و هم در طول سال ۱۴۰۳ بتوانیم بدرستی موضوعات را برنامه ریزی، پیاده سازی و هدایت کنیم.

وی افزود: الفبای کار ما نظم و انظباط است اگر این را از پلیس بگیرند هیچ چیزی برای گفتن ندارد.

سردار حسینی گفت: پلیس مسئول ایجاد نظم و انضباط در کشور است و خود باید بیش از بقیه مقید باشد و باید در حوزه ماموریت، این مهم را به درستی اعمال کنید.

 

موسسات هوشمند ترافیکی در سراسر کشور راه اندازی می‌شود

وی با بیان اینکه موسسات هوشمند ترافیکی در سراسر کشور راه اندازی می شود، بیان کرد:  چاره ای جز برون سپاری بخش قابل توجهی از خدمات نداریم.

وی در ادامه عنوان کرد: وظیفه ما در برابر این موسسات نظارت و کنترل عالی است، باید نظارت دقیق بر آنها داشته باشیم.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به نرم افزار ویژه تصادفات ، گفت: با نصب این نرم افزار افراد می توانند بصورت رایگان پلیس را به محل تصادف فراخواند و عکس را برای آگاهی از درصد تصادف به کارشناسان ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما در حوزه کروکی تصادفات مردم را سرگردان کرده ایم.

حسینی  در خصوص اجرای طرح های ترافیکی در کلان شهرها، افزود: مراکز خرید و مال ها باید برای پوشش ترافیکی محل کسب و کارها به این موسسات مراجعه کنند.  

وی گفت: ما در این حوزه  با برون سپاری تنها کار نظارت انجام می دهیم.

سردار حسینی با عنوان اینکه در بحث تعویض پلاک اصلاح در فرایند نیاز داریم، افزود: همچنین نیاز به افزایش مراکز تعویض پلاک به ویژه در تهران داریم.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه پیش از اتمام سال تلاش می کنیم کلیه مجوز موسسات هوشمند گرفته شود، افزود:  در سال آینده با الگوی موسسات حفاظتی، موسسات هوشمند ترافیکی در سراسر کشور راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه برای کاهش تخلفات رانندگی تنها افزایش نرخ جریمه کافی نیست، گفت: در کنار افزایش جریمه باید مشوق هایی را ایجاد کنیم، با رتبه بندی  گواهینامه افراد دارای رتبه یک  باید  از امتیازات فوق ویژه بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه  تمام کارهای خوب گذشته باید احیا شود، عنوان کرد: حضور پرنگ در رسانه ها و بیان طرح ها باید در اولویت ها قرار گیرد.

حسینی با اشاره به طرح برون سپاری پلیس راهور عنوان کرد: تجربه نا موفق بسیاری داریم در برنامه ها وجود دارد و باید یک کار درست دقیق در چارچوب مقررات با استفاده از همه ظرفیت ها  صورت گیرد و  از اینکه برنامه از ریل خارج و دچار انحراف جلوگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه