English

اخاذ خانم‌های مسن تهرانی دستگیر شد

فردی که با راه اندازی پیچ اینستاگرام از دنبال کنندگان خود که قالبا خانم های بالای ۶۰ سال بودند تصویر برداری کرده و از آنها اخاذی می کرد دستگیر شد.

اخاذ خانم‌های مسن تهرانی دستگیر شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، فردی که با راه اندازی پیچ اینستاگرام از دنبال کنندگان خود که قالبا خانم های بالای ۶۰ سال بودند تصویر برداری کرده و از آنها اخاذی می کرد دستگیر شد.

یکی از افرادی که مورد اخاذی قرار گرفته بود در گفت‌وگو با خبرگزاری موج ، اظهار داشت: آقایی پیجی را به نام "مادر" راه اندازی کرد که در این پیج خانم های بالای ۶۰ سال را اغوا می کرد که ما دوست داریم‌ که شماها بیایید، کمک کنید و خیرات بدید به مادرانی که فرزند ندارند.

وی افزود: این خانم های بالای ۶۰ سال احساساتی شده و در این کار شرکت می‌کردند، یکی دو جلسه که شماره کارت ارسال می شد و افراد پول واریز می‌کردند، با آنها تماس حاصل می‌کردند و عنوان می‌شد که ما می خواهیم از شما در موسسه خیریه تشکر کنیم.

این خانم شاکی خاطرنشان کرد: این خانم ها ذوق زده می‌شدند وقتی می رفتند، در جاده های خاکی بهشت زهرا(س) به حد کشت مورد ضرب و شتم قرار می گرفتند، آنها را بیهوش کرده و پس از گرفتن عکس و فیلم از خانم ها آنها را مورد اخاذی قرار می دادند.

این بانو که عنوان می کند دو سال توسط این فرد مورد اخاذی قرار گرفته است، گفت: خانم های بالای ۶۰ سال که عمده آنها دارای، همسر، فرزند، داماد، عروس و گاها نوه بودند از بیان این مسئله هراس داشتند و به باج دادن ادامه می دادند.

وی عنوان کرد: فرد اخاذ تاکید می کرد که در ساعت مقرر باید در مکان تعیین شده با پول نقد حضور داشته باشید.

 

دو خانم همراه او بود که ادعا می‌کردند خادم شاه عبدالعظیم هستند

وی با بیان اینکه این فرد تنها نبود بلکه رئیس تشکیل دهنده یک باند بود که دو زن نیز با آنها همدستی می کردند، بیان کرد: آن دو با نام های مستعار ادعا کردند در حرم حضرت عبدالعظیم خادم هستیم و دعا نویسی نیز می کنیم .

وی افزود: آنها می گفتند ما روح احضار کرده ایم و گفته شده این خانم شمش طلا دارد و آن قدر آن خانم را مورد ضرب و شتم قرار می دادند تا هر میزان طلا داشت به آنها بدهد.

وی در خصوص اینکه چگونه این جرائم به پلیس اطلاع داده شد، اظهار کرد: یکی از این شکات که مجرد بود جرات کرد به خانواده اطلاع دهد و آنها نیز با پشتوانی برای ثبت شکایت تشویقش کردند.

وی گفت: در حال حاضر ۴ شاکی این پرونده در اینجا حاضر شده و مجرم را شناسایی کردند که با فراخوان پلیس قطعا این تعداد افزایش میابد.

 

این پرونده یکی از پرونده های کثیرالشاکی خواهد بود

سرهنگ عزتی با بیان اینکه مستندات کامل در خصوص تخلف انجام شده وجود دارد، اظهارداشت: احتمالا این پرونده یکی از موارد کثیر الشاکی باشد.

وی افزود: یکی از نیروهای خدماتی بهشت زهرا(س) این فرد را بطور کامل شناسایی کرده و بعنوان مطلع این پرونده معرفی شده است.

سرهنگ عزتی با عنوان اینکه ۸ عدله محکم در این پرونده وجود دارد، بیان کرد: این فرد که زن و فرزند نیز دارد خانم ها را سر قبر مادر خود برده و با بازی با احساساتشان از آنها اخاذی می کرد.

وی خاطرنشان کرد: از این چهار نفر بالغ بر ۵۰۰ میلیون اخاذی شده علاوه بر آن این پرونده جوانبی دارد که نمی‌خواهیم عنوان کنیم.

سرهنگ عزتی با بیان اینکه متهم مغازه فروش کالای برقی دارد، گفت: با استفاده از داروهای خواب آور در نوشیدنی بانوان آنها را بیهوش و از آنها عکس و فیلم میگرفت که از این طریق بتواند از آنها اخاذی کنند. 

 

بیشتر بخوانید:

۷۰ سارق به عنف در تهران دستگیر شدند

 

با کفشی که برایش خریداری کردم من را می زد

یکی دیگر از شاکیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج بیان کرد: این فرد آن قدر با سر به سر من کوبید که چشمان من ضعیف شد و مجبور شدم چشمانم را عمل کنم.

وی گفت: پس از اینکه از عمل چشمان من با خبر شد دیگر تمام ضربات را بر سرم میزد که یک بار تمام چشمانم پر از خون شد.

این بانوی شاکی با اشاره به اینکه این فرد تا کنون ۵۰۰ میلیون از من اخاذی کرده است، خاطر نشان کرد:  علاوه بر آن عکس یخچال خالی چخچال خانه اش را می فرستاد و می گفت باید آن را پر کنید، یا همسرم کفش ندارد، فرزندان کاپشن می خواهد، خودم کفش ندارم و همه این‌ها را من برایش فرآهم می کردم.

وی گفت: پس از خرید کفش با همان کفشی که برایش خریداری کردم من را مورد ضرب و شتم قرار می داد و عنوان می‌کرد چرا نمیمیری.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه