English

معاون سلامت اجتماعی بهزیستی کشور تاکید کرد:

ضرورت اهتمام مراکز مثبت زندگی به تعامل با مردم

معاون سلامت اجتماعی بهزیستی کشور گفت: مسئولان مراکز مثبت زندگی باید اهتمام ویژه نسبت به تعامل با مردم داشته باشند تا فعالیت‌های خود را برای عموم روشن کنند.

ضرورت اهتمام مراکز مثبت زندگی به تعامل با مردم

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مهری‌سادات موسوی در بازدید از یکی از مراکز مثبت زندگی و خانه امن در اردبیل، اظهار کرد: مسئولان مراکز مثبت زندگی باید نسبت به ایجاد تعامل بیشتر با مردم اهتمام ورزند تا در نتیجه آگاه‌سازی‌های جامع و فراگیر، مردم فعالیت‌های مراکز مثبت زندگی را بشناسند.

وی با بیان اینکه باید با تعامل به مردم اطلاع داد در صورت بروز مشکل به کجا مراجعه کرده و نسبت به امنیت فرزندانشان در این مراکز، اطمینان حاصل کنند، گفت: مراکز مثبت زندگی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شرکای اجتماعی سازمان بهزیستی است.

معاون سلامت اجتماعی بهزیستی کشور بیان کرد: چند سال است مراکز مثبت زندگی شروع به فعالیت کرده‌اند و سازمان از این مراکز برای گسترش فعالیت‌های اجتماع‌محور، حمایت می‌کند و انتظار می‌رود مراکز مثبت زندگی، مامن و پناهگاهی برای خانواده‌های نیازمند و مددجویان باشد.

موسوی به رصد محل‌های فعالیت و پیگیری بازار کار شهرستان و استان محل زندگی مددجویان تاکید کرد و گفت: مراکز مثبت زندگی باید محور شناسایی ظرفیت‌های محله باشد و با رصد محل فعالیت‌های مربوطه برای گروه‌های همیار و اشتغال مددجویان، نسبت به شناسایی زنجیره ارزش بازار کار در شهرستان نیز تلاش کنند.

وی با بیان اینکه هدف همه ما در بهزیستی، به حداقل ممکن رساندن آسیب‌هاست تا فضای زیست در جامعه، زیبنده کشورمان باشد، ادامه داد: فضاسازی و شرایط نگهداری زنان و کودکان آسیب‌دیده در مراکز خانه امن خیلی خوب است و امید داریم تا انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی پیش‌بینی شده برای مقیمان خانه امن، منجر به توانمندسازی این قشر جامعه و بهبود وضعیت زندگی آنها شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه