English

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی:

اعلام رضایت مسافران نوروزی از خدمات گردشگری استان اردبیل

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مسافران نوروزی استان اردبیل در جریان بازدیدها و نظرسنجی‌ها رضایت‌مندی خود را از خدمات گردشگری این استان اعلام کردند.

اعلام رضایت مسافران نوروزی از خدمات گردشگری استان اردبیل
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، یحیی نقی‌زاده محجوب روز یکشنبه در بازدید از چند مرکز اقامتی اردبیل اظهار کرد: اردبیل یکی از مهم‌ترین مقصدهای سفر در کشور است که با برخورداری از تاسیسات گردشگری، مرکزهای اقامتی، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعدد همیشه تعداد زیادی از گردشگران را در این منطقه میزبانی می‌کند.

وی افزود: در همین راستا نوروز امسال نیز با تلاش مجموعه میراث فرهنگی و سایر دستگاه‌های مرتبط استانی با توجه به آمادگی خوبی که وجود داشت، اماکن گردشگری اردبیل از مسافران استقبال خوبی کردند و نمود آن سطح بالای رضایت‌مندی گردشگران از سفر به این استان است.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به نظارت مستمر بر کیفیت، کمیت و قیمت خدمات قابل ارایه به مسافران نوروزی بیان کرد: مردم می‌توانند گزارش‌ها، پیشنهادها و شکایت‌های خود را با شماره تلفن ۰۹۶۲۹ اداره‌کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستیدر میان بگذارند تا شرایط مناسبی برای گردشگران مهیا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه