English

شهرداری قم برای دهه ولایت آماده می‌شود

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از آمادگی کامل شهرداری در برگزاری دهه ولایت در شهر قم خبر داد.

شهرداری قم برای دهه ولایت آماده می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج قم، سید محسن میرهادی با اشاره به نزدیکی ایام دهه ولایت اظهار داشت: مجموعه شهرداری برای برگزاری باشکوه دهه ولایت برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

وی با یادآوری رسالت ذاتی شهرداری افزود: باید ارگان‌های فرهنگی در اجرای برنامه‌های دهه ولایت پیش‌قدم شده و شهرداری نیز در کنار دیگر ارگان‌های فرهنگی رسالت خود را انجام داده و نباید تمام‌کار بر عهده شهرداری گذاشته شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: آماده‌سازی و فضاسازی شهر از عید قربان تا عید غدیر در مناطق هشتگانه و سازمان‌های تابعه شهرداری در دستور کار قرار گرفته و سازمان زیباسازی برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌ است.

وی اجرای دعای عرفه در سطح مناطق را مطرح کرد: آماده‌سازی شهر برای دعای عرفه در مناطق و مسجد مقدس جمکران و همچنین حرم مطهر و انجام نماز عید قربان یکی از برنامه‌های شهرداری بوده و برگزاری مراسم عید سعید غدیر به‌صورت ویژه برنامه‌ریزی‌شده است.

میرهادی ادامه داد: برگزاری مراسم پیاده‌روی تا مسجد مقدس جمکران نیز برنامه‌ریزی‌شده و در صورت درخواست، نمایشگاه غدیر نیز در پردیسان برپا می‌شود و مجوزهای لازم برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی در روز عید قربان و غدیر نیز در حال صادر شدن است.

وی عرضه دام برای مراسم عید قربان را نیز مطرح کرد و گفت: آذین‌بندی شهر، نورپردازی و چراغانی معابر به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و مدیریت یکپارچه برای سیما و منظر در شهر اجرایی می‌شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: اهتزاز پرچم‌های بلند، نصب ریسه‌های رنگی و پرچم‌های دو سر چوب همچنین نصب بنرهای فرهنگی و تبلیغی در حال اجرا است و نورپردازی بلوار پیامبراعظم(ص) به‌صورت ویژه انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: علاوه بر اجرای برنامه‌های کلی در همه نقاط شهر، هر منطقه نیز به‌صورت ویژه‌برنامه‌هایی را اجرا کرده و اجرای نماز عید سعید قربان به‌صورت خاص برنامه‌ریزی‌شده و اماکن رو بازی که قرار است دعای عرفه و نماز روز عید برگزار شود، نظافت و شست‌وشو می‌شود.

میرهادی یادآور شد: تأمین پارکینگ، آب شرب و ساماندهی ترافیک در اماکن روبازی که قرار است دعای عرفه و نماز عید قربان برپا شود، در دستور کار قرار گرفته است.

وی از آذین‌بندی ویژه عید غدیر در معابر خبر داد و ابراز کرد: بزرگراه امام علی(ع) و زیرگذر غدیر به‌صورت ویژه آذین‌بندی شده و برای پیاده‌روی خودجوش روز غدیر برنامه‌ریزی‌ لازم برای آذین‌بندی بلوار و راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی و همچنین برپایی ایستگاه‌های صلواتی در طی مسیر انجام‌شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم  یادآور شد: برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، خدمات‌رسانی در طول مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) در بین مناطق شهرداری و در فواصل مشخص تقسیم‌شده است و ۱۵ دستگاه تانکر آب آشامیدنی در مسیر بلوار پیامبراعظم(ص) مستقر خواهد شد.

وی در پایان اضافه کرد: برای حفظ ایمنی مسیر پیاده‌روی، تیم‌های آتش‌نشانی نیز در طول مسیر مستقرشده و تیم‌های ایمنی در روز عرفه و نماز عید قدیر نیز حضور خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه