English

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان:

۸۰۰ تن برنج در استان زنجان توزیع شد

زنجان-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از توزیع 800 تن برنج در زنجان خبرداد و گفت: امسال برای تنظیم قیمت برنج 517 تن برنج هندی و 350 برنج سفید در بازار زنجان توزیع شده است.

۸۰۰ تن برنج در استان زنجان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری موج، ناصر فغفوری بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان، افزود: نمایشگاه بهاره امسال 116 غرفه برگزار شد و در این نمایشگاه 10 غرفه در حوزه کیف و کفش، شکلات ۱۷، برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی نیز دایر شد.

وی ادامه داد: بیش از 75 درصد شرکت کنندگان از داخل استان بودند که در این مدت 121 هزار و 700 نفر از نمایشگاه کاسپین بازدید کردند.

فغفوری افزود: امسال در نزدیکی پایان سال برای تعدیل قیمت‌ها و تأمین مایحتاج مردم اقلام اساسی مانند 570 تن برنج هندی تحویل گرفته شد و از این میزان 450 تن توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از 75 درصد شرکت کنندگان در نمایشگاه کاسپین زنجان بومی بوده است، گفت: 121هزار و 700 نفر از نمایشگاه بهاره در این نمایشگاه بازدید کردند.

فغفوری افزود: امسال برای تنظیم قیمت برنج 517 تن برنج هندی و 350 برنج سفید تحویل گرفته‌ایم و همه در بازار توزیع شده است که همین امر موجب کاهش قیمت برنج شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه امسال در شهرستان خرم‌دره نیز 50 غرفه دایر شده بود، اضافه کرد: در شهرستان‌ها فروش فوق‌العاده برای تأمین مواد غذایی و پوشاک در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه