English

شهردار منطقه ثامن مشهد؛

شناسایی ۶ پلاک حادثه‌آفرین به منظور رفع خطر در معابر منتهی به حرم مطهر

شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: در راستای اجرای بند 14 ماده 55، تعداد 6 واحد از املاکی که دارای دیوار شکسته و خطر جانی برای عابران و وسایل نقلیه در سطح منطقه بودند، شناسایی و جهت رفع خطر، اقدامات پیشگیری لازم از این ابنیه صورت پذیرفت.

شناسایی 6 پلاک حادثه‌آفرین به منظور رفع خطر در معابر منتهی به حرم مطهر

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد،سید مصطفی نعمتی با اشاره به اینکه در حال حاضر تقریبا نیمی از مسیر اجرای طرح بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی عملیاتی شده است، اظهار کرد: ابنیه، تاسیسات و زیرساخت‌های فرسوده و نا ایمن در منطقه موجود می‌باشد و اتخاذ تدابیر موثر و اقدام لازم برای حفظ شهر و شهروندان از خطرات احتمالی ناشی از این موارد طبق قانون بر عهده شهرداری است.

وی با تاکید بر بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌‌ها مبنی بر اتخاذ تدابیر موثر و اقدام لازم برای رفع خطر دیوارهای شکسته و خطرناک، اظهار کرد: درهمین راستا کمیسیون بند 14 ماده 55 در شهرداری منطقه ثامن متشکل از نماینده حقوقی، نماینده شهرسازی، نماینده املاک و نماینده خدمات شهری، پس از بازدید و گزارش ماموران فنی خود هشدارهای لازم را با صدور ابلاغیه‌ به مالکان و نصب بنر اطلاع‌رسانی و علایم هشدار دهنده در محل املاک مذکور انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: چنانچه پس از پایان مهلت قانونی مالکان نسبت به رفع خطر و اصلاح موارد، اقدام موثری انجام ندهند، شهرداری پس از نظر کمیسیون بند 14 ماده 55 و مامور فنی منطقه نسبت به رفع خطر وفق مقررات اقدام خواهد کرد.

شهردار منطقه ثامن مشهد افزود: در همین خصوص طی اقدامات صورت گرفته، املاکی که دارای دیوار شکسته و خطر جانی برای عابران و وسایل نقلیه در سطح منطقه بودند، از جمله تعداد 6 واحد بنای خطرساز در محلات پایین خیابان، نوغان و عیدگاه شناسایی و جهت رفع خطر، اقدامات پیشگیری لازم از این ابنیه صورت پذیرفت.

نعمتی یادآور شد: تعامل و همکاری مناسب شهروندان، مالکان، شرکت برق و سازمان آتش‌نشانی با شهرداری، در جهت اجرای قوانین و ضوابطی که به منظور رفاه حال شهروندان وضع شده است، شهری ایمن و جامعه‌ای بانشاط را به ارمغان خواهد آورد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه