English

کارآفرینان برای ایجاد اشتغال مورد تشویق قرار گیرند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از مشکلات ناشی از کاهش درآمدهایی است که سال ۹۸ در حوزه‌های مختلف کشور با آن روبرو شد و امروز آثار آن مشاهده می‌شود.

کارآفرینان برای ایجاد اشتغال مورد تشویق قرار گیرند

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا زاکانی گفت: بخش عمده ای از مسایل داخل کشور قابل حل است، لذا آنچه که مجلس دنبال می‌کند این است که با کمک نقش‌آفرینان و کسانی که در راستای حل مشکلات قدمی را برمی‌دارند تعامل و همکاری خوبی را داشته باشد.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس، از تعیین پنج خط مشی توسط مرکز پژوهش ها و پیگیری آن‌ها تا حصول نتیجه خبر داد و گفت: در این پنج خط‌مشی به دنبال اعتدال بازار برای ایجاد اعتماد تولیدکنندگان و صادرکنندگان هستیم، به نحوی که شیوه توزیع ثروت در کشور به گونه‌ای شود که فاصله فقر و غنا رو به کاهش باشد.

وی افزود: نیاز های مردم در حوزه معیشت، مسکن، سلامت، امنیت و آموزش در این برنامه دیده شده است، همچنین جلوگیری از سیاستگذاری‌های غلط و تهیه نقشه راه برای رفع موانع تولید و صادرات کشور با توجه به شعار عدالت به معنای فراهم شدن فرصت برای همه از دیگر برنامه‌های این پنج خط تبیین شده توسط مرکز پژوهش‌های مجلس است.

زاکانی ادامه داد: کارآفرینان برای خلق ثروت و ایجاد اشتغال باید مورد تشویق قرار گیرند و همچنین کسانی که به عنوان نیروی کار مشغول فعالیت هستند نیز باید مورد تشویق قرار گیرند، چرا که هر ۲ در حال تلاش برای خلق ثروت در کشور هستند.

به عقیده نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، کار کارشناسی دقیق می‌تواند جامعه را در همه ابعاد به رشد و پویایی برساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه