English

ارزیابی عملکرد سال ۹۹ در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز؛

کمیته امداد اصفهان عنوان"شایسته تقدیر ویژه" را کسب کرد

کمیته امداد استان اصفهان پس از ارزیابی عملکرد سال 99 در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، میان دستگاه های اجرایی، عنوان "شایسته تقدیر ویژه" را کسب کرد.

کمیته امداد اصفهان عنوان"شایسته تقدیر ویژه" را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده از طرف ستاد اقامه نماز در اجرای برنامه های ترویج و گسترش فرهنگ نماز، این نهاد در استان اصفهان عنوان "شایسته تقدیر ویژه" را کسب کرد.

آرش محمدحسینیان با بیان اینکه نماز به عنوان مهمترین مساله فرهنگی در سطح جامعه است، افزود: افزایش آگاهی ها و گسترش آموزه های دینی و باورهای معنوی به ویژه نماز در سطح کشور تاثیر مهمی بر کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

وی در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، ادامه داد: کمیته امداد استان اصفهان تلاش می کند با بالا بردن کیفیت برنامه های فرهنگی درباره نماز، زمینه توسعه این امر الهی را بین افراد مختلف جامعه بویژه جوانان و نوجوانان فراهم کند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان را یک ضرورت قلمداد کرد و افزود: با ترویج اقامه نماز و فرهنگ دینی و قرآنی، مسائل اجتماعی جامعه تبیین و بهترین کارهای فرهنگی صورت می پذیرد.

گفتنی است؛ اداره کمیته امداد استان اصفهان طی چهار دوره ارزیابی صورت پذیرفته، عنوان "شایسته تقدیر ویژه" را کسب کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه