English

در مسیر مبارزه با قاچاق کالا؛

آرایشگاه‌ها و مراکز پزشکی بدون مجوز باید کنترل شوند

مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: سال گذشته بیش‌ از ۲ میلیارد تومان داروی قاچاق در سطح عرضه استان کرمانشاه کشف شد.

آرایشگاه‌ها و مراکز پزشکی بدون مجوز باید کنترل شوند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، اولین کارگروه استانی مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور در سال ۱۴۰۰؛ کارگروهی که همه اعضای آن از دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه قضایی گرفته تا نهادهای انتظامی، نظارتی و فرهنگی حضور داشتند و تلاش کردند تا به راهکارهای مناسبی برای نظارت بهتر و سامان‌دهی سلامت بازار کرمانشاه دست پیدا کنند.

مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان این‌که ما در سال گذشته فقط بیش‌ از ۲ میلیارد تومان داروی قاچاق در سطح عرضه کشف کرده‌ایم، گفت: همچنین برخی داروهای داخلی که باید در شبکه توزیع قانونی در اختیار شهروندان قرار بگیرد، از این شبکه خارج شده که لازم است منشأ این تخلف پیگیری و بررسی شود.

کیومرث رحیمی اضافه کرد: یکی دیگر از بخش‌هایی که مشکلات متعددی را برای سلامت استان ایجاد کرده، سالن‌های آرایشی و زیبایی بانوان است که برخی از آن‌ها علاوه‌ بر انجام خدمات پزشکی تخصصی بدون داشتن مجوز، اقدام به عرضه داروهای قاچاق و گاه مواد مخدر نیز می‌کنند.

رحیمی در این زمینه خواستار فعال‌تر شدن پلیس اماکن و کمک و حمایت دستگاه قضایی برای برخورد با آن دسته از واحدهای صنفی شد که سلامت شهروندان استان را به خطر می‌اندازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه