English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تأکید کرد:

اجرای برنامه های فرهنگی فاخر برای حمایت از کتاب و کتابخوانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: با اجرای برنامه های فرهنگی فاخر باید تمام قد از فرهنگ و هنر استان و کتاب و کتابخوانی حمایت کنیم.

اجرای برنامه های فرهنگی فاخر برای حمایت از کتاب و کتابخوانی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عباس زارع در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران ضمن گفتگو درباره مسائل مشترک دو مجموعه در راستای تعالی فرهنگی استان، اظهار داشت: کتابخانه های عمومی و ارشاد اهداف یکسانی را دنبال می کنند.

وی ادامه داد: با اجرای برنامه های فرهنگی فاخر باید تمام قد از فرهنگ و هنر استان و کتاب و کتابخوانی حمایت کنیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران نیز گفت: این دو مجموعه فرهنگی چه در سطح کلان و چه در استان ها و شهرستان ها اهداف مشترکی را دنبال می‌کنند که می توان با همکاری، این هدف اصلی را که ترویج فرهنگ و کتاب و کتابخوان است گسترش داد.

آرزو ولی پور خواستار تعیین تکلیف پروژه‌های مشترک شد و افزود: بسیاری از پروژه های فرهنگی در استان پیشرفت فیزیکی بالایی دارند و نیاز است که این پروژه‌ها با توجه به قول‌های داده شده هرچه سریع تر به سرانجام برسد.

به گزارش موج مازندران، در این نشست بر لزوم همکاری دستگاهها در اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی و کمک به هم افزایی در اجرای برنامه ها و پروژه‌های عمرانی از جمله پروژه رویان نور و زیراب تأکید و بحث و تبادل نظر شد و همچنین در این دیدار بر تکمیل هرچه زودتر پروژه کتابخانه مرکزی که ارشاد به عنوان مجری طرح و کتابخانه عمومی بهره بردار است تأکید و  مقرر شد پیگیری های جدی و فوری صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه