English

موسی الرضا حاجی بگلو:

اعلام آمادگی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی از طرف شورای شهر مشهد

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران باعث افتخار است، اما این خدمت رسانی به کلانشهر مشهد با جمعیت سه و نیم میلیونی و حتی بخشی از استان را شهرداری مشهد بر عهده گرفته است.

اعلام آمادگی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی از طرف شورای شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، موسی الرضا حاجی بگلو سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: در کنار دولت و مجلس، شورا‌های اسلامی شهر و روستا نیز می‌توانند در حل مشکلات موجود فعال باشند و شورای ششم شهر مشهد آمادگی دارد در صورت همراهی دولت و مشارکت بخش خصوصی، برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در حاشیه این شهر اقدام کند.

موسی الرضا حاجی بگلو این سخنان را در چهارمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد و ادامه داد: با انتخاب شهرداران انقلابی و جوان زنجیره خدمت را تکمیل کنند که شورای ششم شهر مشهد نیز در همین راستا شهرداری جوان و انقلابی را انتخاب نموده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد همچنین افزود: در شهر مشهدالرضا (ع) خدمات ملی، اما بودجه محلی است که این تناقض بزرگی است و باید این مهم مورد توجه دولت و مجلس باشد و ردیف مستقل بودجه‌ای در بودجه کشور برای مشهد باید اختصاص داده شود تا حداقل با وجود این ردیف بتوان مشکلات حاشیه شهر را حل کرد.

وی تصریح کرد: خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران باعث افتخار است، اما مشهد با جمعیت سه و نیم میلیونی بیشتر از جمعیت خود در حال خدمت رسانی است و شهرداری مشهد وظیفه دیگر دستگاه‌های اجرایی شهر و حتی استان را بر عهده گرفته است و هزینه می‌کند.

حاجی بگلو در خاتمه تاکید کرد: از دولت و مجلس تقاضا داریم بر اساس قوانین و مقررات، طرح‌های شورای عالی استان‌ها که برگرفته از قانون است را جامه عمل بپوشانند تا با طرح‌های ارائه شده بتوان خدمات شایسته‌تر و قانونمندتری را برای شهر‌ها و روستا‌های کشور ارائه کرد همچنین عملیاتی کردن طرح مدیریت یکپارچه شهری نیز ضروری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه