English

رئیس کانون کار آفرینان استان اصفهان تشریح کرد:

برنامه‌های هفته جهانی کارآفرینی در اصفهان

رئیس کانون کار آفرینان استان اصفهان برنامه‌های کانون کار آفرینان استان اصفهان به مناسبت هفته جهانی کار آفرینی در اصفهان را تشریح کرد.

برنامه‌های هفته جهانی کارآفرینی در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مهدی شیخ سجادیه در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه در حال حاضردر دنیا  فصل نوینی در کار آفرینی رقم خورده است، گفت: اعتماد به بخش خصوصی که در دولت جدید با جدیت و اهتمام بیشتری دنبال شده باید به صورت ریشه ای انجام شود.

وی با اشاره به انجام جلسات متعدد در کانون کارآرینان استان اصفهان بیان داشت: هدف اصلی در کانون کار آفرینان استان فراخوان کل جامعه به موضوع کار آفرینی است و همه اقشار جامعه می‌توانند کارافرین باشند و در این حوزه ایفای نقش کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکهئ یکی از هدف های اصلی کانون توسعه تفکر کارآفرینی در سطوح مختلف جامه است، ادامه داد:ما باید روحیه و تفکر کارآفرینی را در مدارس و بین نوجوانان و جوانان زنده کنیم.

شیخ سجادیه گفت: رویکرد ما در کانون کار آفرینی استان اصفهان این است که کانون به یک پنجره واحد ارتباطی بین کار آفرینان و مسئولین دولتی تبدیل شود.

وی افزود: متاسفانه  در حوزه کارآفرینی طی سال‌های گذشته کارهای موازی برخی سازمان‌ها و نهادهای دولتی انجام شده  است، در صورتی که ضرورت دارد بخش خصوصی ایده و نوآوری ایجاد کند و دولت تنها وظیفه نظارتی خود را انجام دهد.

مهدی شیخ سجادیه گفت: برای معرفی و شناسایی کارآفرینان استان کمیته های مختلفی در این زمینه تشکیل شده است و همچنین کانون در نظر دارد در چند شهرستان استان اصفهان دفتر نمایندگی ایجاد کند.

رئیس کانون کار آفرینان استان اصفهان در ارتباط با ساختار کانون توضیح داد: هیأت مدیره کانون ساختاری ۱۲ نفره دارد که ۶ عضو آن از بین کارآفرینان کانون و ۶ عضو دیگر از نهادهای حکومتی استان هستند.

به گزارش موج؛ هفته جهانی کارآفرینی از ۱۷ تا ۲۵ آبان در اصفهان برگزار می‌شود.‌

نشست کارافرینی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه