English

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

نام سردار سلیمانی کابوس بزرگ مستکبران جهانی است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان کابوس بزرگ آمریکا و مستکبران جهان یاد کرد که همه برنامه‌های استکبار را در خاورمیانه به شکست کشانده است.

نام سردار سلیمانی کابوس بزرگ مستکبران جهانی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان در کارگاه آموزشی توانمندسازی کارکنان انتظامی استان در پردیس کرمانشاه، یاد و خاطره سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: وجود این سردار سرافراز آنچنان برای دشمنان انقلاب و در راس آنها آمریکا ایجاد مزاحمت کرده بود که بارها به برنامه ریزی برای ترور این شخصی کم نظیر اعتراف کردند.

وی ادامه داد: سپهبد شهید حاج "قاسم سلیمانی" سال های متمادی پرچم مقاومت را برافراشت و نهضت جدید در این خصوص ایجاد کرد، نهضتی که سرانجام به نابودی همه مستکبران تبدیل خواهد شد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: دشمنان تصور نکنند با شهادت سردار سلیمانی پرچم مقاومت بر زمین می ماند، شهادت این سردار بزرگ دنیای اسلام آغاز راهی تازه برای تشدید جریان مقاومت و نبرد با مستکبرانی است که فقط خونریزی و جنگ طلبی را می شناسند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به نقش کم نظیر سپهبد سلیمانی در ناکام گذاشتن آمریکا و ایادی اش در منطقه، یادآوری کرد: یکی از راه هایی که دشمنان امید زیادی به آن بسته بودند خلق گروه تروریستی تکفیری داعش بود اما با حضور بزرگ مردی مانند حاج قاسم سلیمانی ریشه این شجره ملعونه زودتر از آنچه که خودشان هم فکرش را می کردند، خشکیده شد.

وی گفت: با تسلط کم نظیری که سردار سلیمانی بر جغرافیای منطقه داشت همه نقشه های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی و هزینه های هنگفت دشمنان نیز بر باد می رفت و اینگونه بود که حاج قاسم به کابوس اول دشمنان اسلام و انقلاب تبدیل شد.

سردار جاویدان با بیان اینکه شهادت هنر مردان خداست و سردار سلیمانی نیز که خود پرورش یافته مکتب شهدا بود هدف و آرزویی جز این نداشت، گفت: این سردار سرافراز سپاه اسلام سرانجام مزد سال ها تلاش و جهاد مخلصانه خود را گرفت و به دست شقی ترین افراد زمانه رخت زیبای شهادت را به تن کرد و به دیدار پروردگار خود نائل آمد.

این مقام عالی رتبه انتظامی در پایان وظیفه همرزمان و دیگر کارکنان نیروهای مسلح را ادامه راه این شهید والامقام عنوان کرد و افزود: پیمودن این راه به عاقبت بخیری در دنیا و آخرت ختم می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه