English

علیرضا علاقه‌مند:

اهدای خون بیش از ۱۰ هزار نفر از ابتدای سال در تربت حیدریه

رییس پایگاه انتقال خون تربت‌حیدریه بیان کرد: در مجموع آمارها با توجه به سرما و بارندگی، بسیار شکننده و رو به کاهش است و از همه مردم منطقه خواهشمند است به یاری نیازمندان خون بشتابند.

اهدای خون بیش از ۱۰ هزار نفر از ابتدای سال در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علیرضا علاقه‌مند رییس پایگاه انتقال خون تربت‌حیدریه در خبری اعلام کرد: از ابتدای امسال ۱۰ هزار و ۳۳۹ نفر در این شهرستان موفق به اهدای خون شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳ درصد رشد داشت و ۹۴ درصد اهدا کنندگان مرد بودند.

علاقه‌مند در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: طی این مدت ۱۲ هزار و ۱۷۱ نفر برای اهدای خون خود به این پایگاه مراجعه کردند که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال، از رشد چهار درصدی برخوردار بود.

رییس پایگاه انتقال خون تربت‌حیدریه همچنین اظهار کرد: در مجموع آمارها با توجه به سرما و بارندگی، بسیار شکننده و رو به کاهش است و از همه مردم منطقه خواهشمند است به یاری نیازمندان خون بشتابند.

وی با اشاره به افزایش پایگاههای انتقال خون این شهرستان متذکر شد: مراکز تحت پوشش این پایگاه به هفت مرکز درمانی افزایش پیدا کرده که نیازمند بالا بردن ذخایر خون و فرآورده‌های خونی است.

علاقه‌مند در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: در مدت یاد شده در مجموع هشت هزار و ۷۶۸ واحد انواع فرآورده‌های خونی در بین این مراکز توزیع شده که آمار زیادی است ضمن این که چون معین مرکز استان نیز هستیم ۱۰ هزار و ۵۹۳ واحد انواع فرآورده خونی هم به مرکز استان ارسال شده‌ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه