English

عبدالصباح کارزانی:

مستمری ماهیانه برای خانواده های چند قلو توسط بهزیستی پرداخت می‌شود

معاون امور اجتماعی بهزیستی ایلام گفت: مستمری ماهیانه برای خانواده های دارای فرزند دو قلو به بالا که شرایط لازم داشته اند توسط این اداره کل برقرار شده است.

مستمری ماهیانه برای خانواده های چند قلو توسط بهزیستی پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عبدالصباح کارزانی اظهار داشت: با توجه به هزینه بالای فرزندان دو قلو و چند قلو، سازمان بهزیستی از طریق برقراری مستمری از خانواده های این کودکان حمایت می‌‌کند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی ایلام بیان کرد: هم اینک از مجموع 850 خانوار دارای فرزند دوقلو و پس از آزمون وسع، برای سه دهک اول به تعداد 207خانوار، از مجموع 29خانوار دارای فرزند سه قلو 25خانوار و همچنین یک خانواده چهار قلو مستمری برقرار شده است.

این مسئول اظهار کرد: علاوه بر این در طول سال نیز کمک‌های موردی به این خانواده ها متناسب با اعتبارهای ابلاغی پرداخت می شود.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام همچنین با اشاره به حمایت این اداره کل از 69 کودک بی سرپرست و بدسرپرست ادامه داد: این کودکان در طرحی با عنوان تحت مراقبت در خانواده نزد اعضا خانواده های درجه یک و یا بستگان نگهداری می شوند و از حمایتهای بهزیستی برخوردارند.

وی پرداخت امداد ماهیانه، خدمات مددکاری، مشاوره ای، کمک هزینه تحصیلی و درمان را از جمله حمایت‌های اداره کل از این کودکان عنوان کرد.

کارزانی در پایان گفت: 9 نوزاد، کودک و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست در مرکز شیرخوارگاه و خانه کودک و نوجوان این اداره کل نگهداری می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه