English

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان

تفاهم نامه استانداری همدان با ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه های مختلف طی سه سال اتفاق می افتد/ ۱۴ هزار و ۵۰۰ شغل در استان ایجاد می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به تفاهم نامه ستاد فرمان اجرایی امام خمینی ر ه گفت: : طرح های بزرگ آن تفاهم نامه در راستای توسعه استان و طرح های کوچکی که به خانواده های روستایی و محرومان کمک می کند بسیار ارزشمند است و ۱۴ هزار و ۵۰۰ شغل در این استان طی ۲ تا سه سال ایجاد می شود.

تفاهم نامه استانداری همدان با ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه های مختلف طی سه سال اتفاق می افتد/ ۱۴ هزار و ۵۰۰ شغل در استان ایجاد می شود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، ظاهر پورمجاهد   معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان  روز چهارشنبه در نشست هماهنگی و پیگیری مصوبات و مفاد تفاهم نامه استانداری با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) افزود:این تفاهم نامه در مسیر خوبی در حال اجرایی شدن و طرح های ارزشمندی در آن گنجانده شده است.

وی عنوان کرد: این تفاهم نامه به ارزش ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان منعقد شده و بر اساس آن ۲ هزار ۱۰۰ طرح با اشتغالزایی ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر در استان همدان اجرایی می شود.

پورمجاهد ادامه داد: طرح های بزرگ آن در راستای توسعه استان و طرح های کوچکی که به خانواده های روستایی و محرومان کمک می کند بسیار ارزشمند است.

وی تصریح کرد: در قالب این تفاهم نامه، نزدیک به هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به تکمیل و اجرای مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان کمک می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به اینکه ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از این اعتبار از طریق بنیاد برکت پرداخت شده است، ادامه داد: ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان دیگر نیز به صورت مرحله ای برای اجرای پروژه پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۵ میلیارد تومان برای ساخت مرکز جامع درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان هزینه شده است و امیدواریم به زودی به بهره برداری برسد.

پورمجاهد اضافه کرد: این طرح شامل، مرکز جامع ناباروری، درمانگاه تخصصی، کلینیک زنان و درمان سرطان «برس»، در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی فاطمیه همدان در حال اجرا است.

وی تاکید کرد: در قالب تفاهم نامه استانداری همدان با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) اقداماتی در حوزه مسکن، تامین آب آشامیدنی در روستاها، پزشکی، بیمه ساختمانی روستاییان، تامین بسته های حمایتی و تجهیزات برای محرومان، مقابله با خشکسالی و بازسازی قنات‌ها گنجانده شده است.

پورمجاهد اظهار داشت: استان همدان قنات‌های کهن و ارزشمندی دارد که در چند سال اخیر به دلیل کاهش بارندگی کم آب یا خشک شده‌اند که با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) این قنات ها به ویژه در روستاهای کم جمعیت بازسازی می شو

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه