English

استاندار کرمانشاه:

خدمت به مردم با شعار محقق نمی‌شود

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم، گفت: خدمت زمانی ارزش واقعی پیدا می کنند که خالصانه و در عمل باشد.

خدمت به مردم با شعار محقق نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری مقدم، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های آبرسانی به روستاهای هرسین که در روستای چهر هرسین برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، امنیت و آرامش امروز مردم در کشور را مرهون خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس دانست.

وی ادامه داد: مردم استان کرمانشاه و خصوصا شهرستان هرسین در همه ایام انقلاب و دفاع مقدس خوش درخشیدند و شهدای ارزشمندی تقدیم کردند.

استاندار کرمانشاه از هرسین به عنوان مهد علما، بزرگان و مراجع تقلید و دارالمومنین یاد کرد و ادامه داد: باید هرآنچه در توان داریم برای خدمت‌رسانی به مردم خونگرم این دیار انجام دهیم.

امیری مقدم با بیان اینکه مردم کرمانشاه در دوران انقلاب و در دفاع مقدس حضور جدی داشتند و کمتر استانی در کشور چنین شرایطی داشته، گفت: حق این مردم است که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به آنها ارائه دهیم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به مردم، گفت: خدمت رسانی به مردم باید در عمل انجام شود، نه اینکه در حد شعار بماند.

وی بر لزوم اجرای پروژه‌های با کیفیت برای مردم تاکید کرد و افزود: باید نظارت کنیم که آنچه برای مردم اجرا می‌شود با کیفیت باشد و بتوان سال‌های سال از آن استفاده کرد.

امیری مقدم در ادامه از خدمات بیش از ۴۰ ساله انقلاب در سراسر کشور و استان کرمانشاه یاد کرد و ادامه داد: خدماتی که صورت گرفته اصلا با شرایط قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه زمانی مردم به صورت سنتی از چشمه‌ها آب تامین می‌کردند و اکثر روستاها برق نداشتند، یادآور شد: امروز به برکت انقلاب جای جای روستاهای کشور از نعمت‌ آب، برق، گاز و حتی زیرساخت‌های ارتباطی مناسب بهره‌مند هستند.

به گفته استاندار کرمانشاه، این برخورداری از آنجا منشا می‌گیرد که مسئولین بر خود واجب می دانند خدمت گذار مردم باشند.

امیری مقدم در ادامه از فعالیت‌های خوبی که در زمینه تامین آب روستاهای کرمانشاه انجام شده هم یاد کرد و افزود: آب روستایی یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولین استان است و باید به جایی برسیم که روستایی در استان نباشد که به آب شرب پاکیزه دسترسی نداشته باشد.

 در سفر امروز استاندار کرمانشاه به شهرستان هرسین، عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۴ روستای این شهرستان با جمعیت نزدیک به ۱۰ هزار نفر آغاز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه