English

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران خبر داد:

برگزاری جشن نیکوکاری در مازندران، با شعار «عیدی برای همه»

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال، جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» همزمان با سراسر کشور، در استان برگزار می شود.

برگزاری جشن نیکوکاری در مازندران، با شعار «عیدی برای همه»

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد سعادت اظهار داشت: امسال همه حوزه های کمیته امداد در اجرای برگزاری بهتر جشن نیکوکاری همکاری دارند و بر اساس نیازمندیهایی که در حوزه حمایت و حوزه تخصصی بررسی و اعلام شده، تلاش کارکنان این نهاد در رفع این نیازها است.

وی ادامه داد: ادارات کمیته امداد شهرستانها نیازها را از حوزه حمایت این نهاد دریافت می کنند و همه کارکنان در حوزه های مختلف مانند مسکن، حمایتی، معیشتی، درمانی و... وارد میدان می شوند تا نیازمندان نیز سال نو خود را به شادی آغاز کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: 456 مرکز نیکوکاری در استان نیز در اجرای هرچه بهتر جشن نیکوکاری فعالیت و همکاری دارند و مردم نیک اندیش مازندران می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به این مراکز تحویل دهند.

وی افزود: در روز پنجشنبه دوازدهم اسفندماه در همه میادین اصلی شهرهای استان، پایگاه جشن نیکوکاری ایجاد می شود و دفاتر کمیته امداد نیز آماده دریافت کمکهای نقدی مردم نوعدوست است.

سعادت بیان داشت: در روز سیزدهم اسفند ماه نیز در پایگاه های نمازجمعه این جشن برگزار و کمک های نمازگزاران جمع آوری می شود.

وی ابراز داشت: همچنین در روز چهاردهم اسفندماه بر اساس شرایطی که ستاد کرونا اعلام خواهد کرد، زنگ نیکوکاری در تمامی مدارس استان به صورت مجازی و یا حضوری طنین انداز خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: 33 مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش استان هم در جشن نیکوکاری فعالیت می کنند و جمع آوری کمک در سطح مدارس و توزیع بین نیازمندان با اولویت دانش آموزان تحت حمایت، توسط آنان انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: مردم نیکوکار استان می توانند از طریق تلفن همراه با شماره گیری #011*8877* کمکهای خود را پرداخت کنند.

سعادت خاطرنشان ساخت: سال گذشته 52 میلیارد تومان توسط مردم نوعدوست و مراکز نیکوکاری در جشن نیکوکاری جمع آوری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • سعیده

    بنده خانم هستم و سه تا بچه کوچک دارم ومستاج هم هستم خرج بچه هام خودم میدم بچه بزرگم ۷سال داره بچه دوم که دختر هست ۴سال هست وپسر گوچک من ۳سال هست به کمک نیازمند هستم بچه هام لباس گفش هیج زی نداره منتطر کمک تون هستیم یک مادر با سه تا بچه گوچک نه کار دارم

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه