English

مدیر عامل شرکت دخانیات ایران خبر داد:

افزایش ۴ برابری مساعدت به کشاورزان

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران از افزایش چهار برابری مساعدت به کشاورزان خبر داد.

افزایش 4 برابری مساعدت به کشاورزان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان محمد شیخان در بازدید از مجموعه دخانیات شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به  افزایش 4 برابری مساعدت به کشاورزان ، گفت: مبلغ مساعدت 7میلیون تومان است که در سه مرحله  پرداخت می شود.

وی در جمع کارکنان دخانیات و مسئولان شهرستان اظهار کرد: با ظرفیتی که  در ابن مجتمع تولیدی وجود دارد می‌توان این صنعت داخلی را گسترش داد و سهم بیشتری از بازارهای داخلی به این بخش اختصاص داد.

محمد شیخان در ادامه گفتگو تشریح کرد: در شهرستان خمینی شهر کشاورزان چیره دستی وجود دارد که به کشت تنباکوی مرغوب صادراتی مشغول هستند و این نیازمند توجه ویژه مسئولان شرکت دخانیات است.

وی با توجه به بازدید از مجتمع دخانیات شهرستان خمینی‌شهر افزود: زیر ساختهای این مجموعه تولیدی ظرفیت افزایش دستگاه های دیگر را داراست و باید آن را ارتقا داد و دوخط جدید به سالن تولید اضافه کرد و از نوروز امسال بهسازی و نوسازی دستگاه ها صورت می پذیرد.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با اشاره به اینکه مجموعه دخانیات ارتباط مستقیم بابحث کشاورزی دارد ارتقا آن نیز ضروری است.

شیخان به بسته حمایتی که برای کشاورزان در نظر گرفته شده اشاره کردو توضیح داد: خرید تضمینی توتون و تنباکو با افزایش 60 درصدی از جمله اقداماتی  است که در این بخش انجام خواهد شد.

وی به تسهیلات و وام های بدون بهره جهت تسریع کار کشاورزان نیز اشاره کردو گفت:وام‌هایی که از مبلغ 5تا 70میلیون تومان برای خرید ماشین آلات کشاورزی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران به موضوع مساعدت در کشت نیز اشاره کردو ادامه داد: کشاورزان در سال‌های گذشته بابت هر هکتار مبلغ  پنج میلیون تومان دریافت می نمودند که با اقدام جدید و مساعدت به کشاورزان به چهار برابر افزایش یافته ودر سه مرحله پرداخت و در هر مرحله 7میلیون تومان با کشاورزان تعلق می گیرد.

محمد شیخان جذب نیروی بومی را اولویت اول منطقه و جزو سیاست‌های شرکت دخانیات برشمرد و بیان کرد: نگاه شرکت دخانیات جذب نیروی بومی شهرستان است.

وی در پایان در بحث قاچاق تنباکو گفت: ما متولی جلوگیری از قاچاق نیستیم و با حمایت دولت از کشاورزان می توان جلوی قاچاق را گرفت .

گفتنی است؛ شیخان به همراه معاونین خود از اداره دخانیات شهرستان خمینی شهر بازدید و صحبت‌هایی در خصوص تنباکوی شهرستان، کارخانه سیگار، چارت سازمانی اداره دخانیات ، وضعیت کارکنان اداره دخانیات و تقویت کشت تنباکو بیان نمود.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی صحیح بتوان صنعت کشت تنباکو را در شهرستان که از نظر استان و کشور حائز اهمیت است تقویت نمود.

شرکت دخانیات2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه