English

رامین صادقی خبر داد:

بازرسی بیش از ۳ هزار واحد صنفی در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بیش از 3 هزار واحد صنفی تولید، توزیعی و خدماتی در سطح استان مورد بازرسی قرار گرفته است.

بازرسی بیش از 3 هزار واحد صنفی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در اجرای طرح نظارتی ویژه پایان سال 3 هزار و 159 مورد از واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی در سطح استان اردبیل بازرسی شده که در این مدت برای 193 واحد صنفی متخلف تشکیل پرونده شده است.

وی افزود: ارسال پرونده متخلفان پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی های کارشناسی به ارزش 48 میلیارد و 504 میلیون و 130 هزار و 970 ریال به تعزیرات حکومتی و انجام 32 مورد گشت مشترک با ارگانهای ذیربط از افدامات این طرح می باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برحسب رسالت سازمانی، در راستای تنظیم بازار و تعادل قیمتها به منظور افزایش رفاه عمومی در ایام پایان سال با بهره مندی از پتانسیلهای زیرمجموعه صنعت ، معدن و تجارت و مکانیزمهای نظارتی بر نحوه توزیع و عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای ضروری در شبکه های صنفی نظارت کامل دارد.

صادقی می گوید: تشکیل جلسات کمیسیون تنظیم بازار با حضور اعضای جلسه و مدیران شبکه های تامین و توزیع و روسای سازمانهای صنفی، شرکت پشتیبانی امور دام، در خصوص تهیه و توزیع کالاهای منتخب و خاص ضروری (برنج ، شکر ، روغن نباتی ، گوشت مرغ و گوشت منجمد، پرتقال تامسون، سیب قرمز و...) با تدابیر مناسب و هماهنگ با مشارکت دستگاههای مذکور اتخاذ گردید و با عرضه کالاهای مصرفی و مورد نیاز و بلحاظ وفور آن، اشباع منطقی بازار روند متعادل را در ایام پایان سال پشت سر گذاشت.

وی در پایان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، عدم نصب قیمت بر روی کالا، عدم صدور فاکتور، احتکار، کم فروشی و ... گزارش و یا شکایات خود را بصورت تلفنی، کتبی و یا حضوری از طریق اداره مشارکت های مردمی سازمان( 124) ارائه کنند تا بازرسین سازمان در اسرع وقت نسبت به بررسی موضوع اقدام کنند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه