English

طی نیمه اول نوروز ۱۴۰۱ صورت گرفت؛

دستگیری ۴۰ معتاد متجاهر در شهرستان آران و بیدگل

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از دستگیری 40 نفر معتاد متجاهر و سخت معتادان سارق در اجرای طرح آرامش طی نیمه اول نوروز 1401 خبر داد.

دستگیری 40 معتاد متجاهر در شهرستان آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ علی اصغر محمدی بیان کرد:  در اجرای طرح آرامش که از ابتدای نوروز 1401 اجرا شد تا کنون بیش از 40 نفر از معتادان متجاهر و سخت معتادان سارق دستگیر و پس از هماهنگی با مرجع قضایی تحویل مراکز ترک اعتیاد در شهرستان شدند.

وی افزود: مهمترین وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت است و پلیس در ایام نوروز به صورت شبانه روز و ویژه با بسیج کلیه نیرو و امکانات به منظور تحقق و استقرار امنیت مطلوب و پایدار برای شهروندان تلاش می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: بهترین هدیه فرماندهی انتظامی شهرستان به شهروندان در ایام نوروز ، تولید و ایجاد امنیت است و  در این ایام قطعا تعدادی از مردم عزیزمان به منظور گذراندن تعطیلات نوروز به مسافرت می روند و منازل آنها خالی از سکنه می شود که در این راستا انتظامی شهرستان با فعال کردن گشت های انتظامی و اطلاعاتی ، با هدف پیشگیری از جرائم نسبت به رصد و پایش حوزه استحفاظی و کنترل سارقان و مجرمان افدام و عرصه را برای جولان دادن به آنها تنگ می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه