English

رمضان پیری:

دانشجویان در محیط‌ دانشگاه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

ظهر امروز با حضور رئیس، معاونین دانشگاه، سرپرست خوابگاه و... جلسه پرسش‌وپاسخ با حضور دانشجویان در نمازخانه خوابگاه پردیس شهید مدرس برگزار شد.

دانشجویان در محیط‌ دانشگاه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، رمضان پیری در این جلسه بیان داشت: بنا به دستور ریاست جمهور و ستاد کرونا برنامه آموزش حضوری دانشجویان به دانشگاه ها ابلاغ و اجرا شد.

رییس دانشگاه فرهنگیان ایلام اضافه کرد: این دانشگاه نیز در نظر دارد تا پایان ماه مبارک رمضان امکان حضور همه ورودی ها در گروه های مختلف فراهم شود.

پیری با بیان اینکه تا به امروز گروه های مختلف بنا به اولویت بندی حضور پیدا کرده اند افزود: براساس تصمیات گرفته شده همه دانشجویان خوابگاهی میتوانند در تمام‌ روز های هفته در خوابگاه مستقر و از امکانات رفاهی و غذایی این دانشگاه استفاده نمایند.

وی افزود: بنابر تصمیات گرفته شده کسورات تمام دانشجویان تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۱ همان ۲۰ درصد و بر اساس آموزش مجازی محاسبه میگردد و پس از آن برای سال تحصیلی جدید توسط مسئولین مربوطه تصمیات لازم اخد میشود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان از همه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خواست که در کلاس درس و محیط دانشگاه پروتکل های بهداشتی را جهت رفاه همه عزیزان رعایت کنند.

در ادامه این برنامه حجت الاسلام سجاد نظری مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان‌ ایلام نیز گفت :همه کشور بیش از ۲سال درگیر بیماری کرونا است و این موضوع تمام جنبه های زندگی افراد را تحت الشعاع قرار داده است که یکی از مهمترین آنها تحصیل و آموزش در مدارس و دانشگاه ها میباشد. 

وی اضافه کرد: امروزه با واکسیناسیون عمومی شرایط کم‌کم بهتر شد و در سال ۱۴۰۱ شاهد بازگشایی سراسری دانشگاهها و مدارس بودیم که این توفیق حاصل شد بخشی از دانشجو معلمان از روز های ابتدای سال در خوابگاه و کلاس دانشگاه حضور یابند و تا پایان ماه مبارک شاهد حضور گروه های باقی مانده خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه