English

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد:

تفاهم نامه‌ میان دستگاهی روابط عمومی های ادارات کل تابع وزارت آموزش و پرورش در استان ایلام منعقد می‌شود

در راستای برنامه‌های ابلاغی مرکز روابط عمومی وزارت تفاهم نامه بین دستگاهی میان روابط عمومی های ادارات کل آموزش و پرورش، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام منعقد می‌شود.

تفاهم نامه‌ میان دستگاهی روابط عمومی های ادارات کل تابع وزارت آموزش و پرورش در استان ایلام منعقد می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مسعود احمدیان اظهار داشت: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر می شود همکاری های میان دستگاهی بین روابط عمومی های سه اداره کل آموزش و پرورش، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در موضوعات مختلف مانند همکاری های چندجانبه، پوشش اخبار، برنامه های حوزه‌ی فرهنگی و فضای مجازی، رسانه‌ای، تجهیزات و امکانات و .... صورت گیرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام در این باره گفت: با توجه به سیاست های مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در راستای چیدمان جدید و تدوین آرایش جدید رسانه ای، در حاشیه‌ی گردهمایی کارشناسان روابط عمومی ادارات شهرستان ها و مناطق استان و با دعوت از مسولان روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس و کانون پرورش فکری کودکان توافق اولیه برای انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دستگاههای مرتبط با آموزش و پرورش در سطح استان به عمل آمد تا در مواقع لزوم شاهد همکاری های بیش از پیش بین نهاد های مرتبط دستگاه تعلیم و تربیت به ویژه در حوزه‌ی رسانه ای و تبیین ماموریت های سازمانی باشیم.

وی در پایان اضافه کرد: تلاش بر این است از ظرفیت سایر ارگان های مرتبط با دستگاه فرهنگی از جمله روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان و خبرگزاری پانا برای همکاری ها آینده استفاده لازم به عمل آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه