English

پرستو جمیلی:

افزایش ۱۰ درصد نسبت اهدای خون در سبزوار

رییس پایگاه انتقال خون سبزوار بیان کرد: شاخص افراد اهدا کننده مستمر خون در سبزوار ۶۱ درصد است و این پایگاه بخشی از فرآورده های خونی مازاد خود را به مرکز استان ارسال می‌کند.

افزایش ۱۰ درصد نسبت اهدای خون در سبزوار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، پرستو جمیلی رییس پایگاه انتقال خون سبزوار در خبری اعلام کرد: با استقبال خوب مردم نوع دوست اهدای خون در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر شده است.

جمیلی این خبر را به مناسبت ۱۴ ژوئن روز جهانی اهداکنندگان خون عنوان کرد و ادامه داد: به طور میانگین روزانه بیش از ۵۰ شهروند داوطلب سبزواری برای اهدای خون، به پایگاه انتقال خون این شهرستان مراجعه می‌کنند.

رییس پایگاه انتقال خون سبزوار افزود: پایگاه انتقال خون سبزوار، خون مورد نیاز بیمارستانها و مراکز درمانی غرب خراسان رضوی شامل هفت بیمارستان در سبزوار، بردسکن، جوین و جغتای و نیز مراکز درمانی خوشاب، داورزن و ششتمد را تامین می کند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به شاخص افراد اهدا کننده تصریح کرد: شاخص افراد اهدا کننده مستمر خون در سبزوار ۶۱ درصد است و  این پایگاه بخشی از فرآورده های خونی مازاد خود را به مرکز استان ارسال می‌کند.

جمیلی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: با توجه به مصرف زیاد خون و افزایش مراجعان اهدای خون، پایگاه انتقال خون سبزوار نیازمند فضای بیشتری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه