English

با اعلام دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور،

نادر نادری مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری و صنعتی قصرشیرین شد

نادر نادری روز پنجشنبه در نشستی با حضور سعید محمد، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه به‌عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری و صنعتی قصرشیرین معرفی شد.

نادر نادری مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری و صنعتی قصرشیرین شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم، استاندار کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: کار دعوت از سرمایه گذاران برای حضور در منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در منطقه آزاد قصرشیرین چیزی به نام زمین فروشی نداریم، گفت: هر زمینی که در این منطقه واگذار می شود، باید به امور تولیدی و سرمایه گذاری و صادرات اختصاص یابد.

امیری مقدم با دعوت از سرمایه گذاران برای حضور در استان، گفت: درهای کرمانشاه به روی سرمایه گذاران داخلی و خارجی باز است و هر مانعی که سر راه آنان باشد، برداشته خواهد شد.

«شهریار حیدری» نماینده مردم قصرشیرین ، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس هم اظهار داشت: منطقه ویژه از سال ۹۵ مصوب شد و امروز شاهد پیشرفت فیزیکی مناسبی در این منطقه هستیم که از مجموع یک هزار و ۳۳۵ هکتار زمین منطقه ویژه، ۷۵هزار هکتار توسط هیات مدیره منطقه ویژه در قالب طرح‌های مختلف قابل توجیه واگذار شده که بخشی از این طرح‌ها به سرانجام رسیده و فعال و بخشی نیز نیمه فعال است.

وی ادامه داد: با تصویب منطقه آزاد قصرشیرین منطقه ویژه در دل منطقه آزاد تعریف می‌شود بنابراین تلاش کردیم هم منطقه آزاد ایجاد شود و هم منطقه ویژه حفظ شود برای شهرستان قصرشیرین که به عنوان یک امتیاز ویژه و منحصر به فرد در این منطقه جا دارد.

با تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام، قصرشیرین ۱۵ اردیبهشت  پارسال جاری به صورت رسمی منطقه آزاد تجاری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه