English

همزمان با برگزری دومین رویداد گردشگری نیمرخ صورت گرفت؛

بازدید بیش از ۴ هزار گردشگر از کوشک باغ زرشک اصفهان

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از بازدید بیش از 4 هزار گردشگر از کوشک باغ زرشک همزمان با برگزاری دومین رویداد گردشگری نیمرخ خبر داد.

بازدید بیش از  4 هزار گردشگر از کوشک باغ زرشک اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا مساح رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: به دنبال تجربه خوب بازدید شاه نشین پل خواجو در اولین رویداد گردشگری نیمرخ و استقبال گسترده شهروندان، دومین رویداد نیمرخ با محوریت بازدید از کوشک باغ زرشک به عنوان یکی دیگر از گنجینه‌های کمتر دیده شده اصفهان برنامه ریزی شد.

وی افزود: این بنای تاریخی از 25 تیرماه لغایت 3 مردادماه، از ساعت 17 الی 23 میزبان شهروندان بود و بیش از 4 هزار گردشگر در طول این مدت از کوشک باغ زرشک بازدید کردند.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همچنین در این رویداد میزبان گروه‌های فرهنگی و گردشگری مختلفی بودیم که مجموعه مدیران آژانس‌های مسافرتی اصفهان و شبکه‌های رسانه‌ای از جمله آنان بودند.

گفتنی است، کوشک باغ زرشک ساختمان اداری کارخانه صنایع پشم بوده که به عنوان کارخانه ریسندگی و بافندگی شناخته می‌شود و تزئینات داخلی فاخری را در در خود جای داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه