English

محمد احمدیان:

باخرز بیشترین میزان تزریق واکسن کرونا به مادران باردار را دارد

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: باخرز با ۹۷.۱۰ درصد در دُز اول، کوهسرخ با ۹۴.۷۰ درصد در دُز دوم و کلات با ۷۱.۰۱ درصد در دُز سوم، بالاترین واکسیناسیون انجام شده در میان مادران باردار را داشته‌اند.

باخرز بیشترین میزان تزریق واکسن کرونا به مادران باردار را دارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد احمدیان مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: از زمان شروع واکسیناسیون مادران باردار حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون، ۸۸.۲۰ درصد دُز اول، ۸۰.۱۰ درصد دُز دوم و ۳۵.۹۰ درصد این گروه از مادران دُز سوم واکسن خود را دریافت کردند.

احمدیان ادامه داد: در میان شهر‌های حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بیشترین میزان تزریق واکسن کرونا به مادران باردار در باخرز بوده و پس از آن کلات، سرخس و کوهسرخ در رتبه‌های بعدی به لحاظ درصد واکسیناسیون انجام شده قرار دارند.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در میان شهرستان‌های حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، باخرز با ۹۷.۱۰ درصد در دُز اول، کوهسرخ با ۹۴.۷۰ درصد در دُز دوم و کلات با ۷۱.۰۱ درصد در دُز سوم، بالاترین واکسیناسیون انجام شده در میان مادران باردار را داشته‌اند.

 احمدیان متذکر شد: در روز‌های اخیر شاهد انجام تزریق دُز چهارم واکسن کرونا به افراد بالای ۱۸ سال هستیم، از مادران باردار درخواست داریم که تنها برای دریافت دُزهای اول، دوم و سوم واکسن کرونا، به مراکز تعیین شده ویژه این گروه از مادران مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه