English

مدیرعامل موسسه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور:

موسسه "نور" کانونی جهت رفع نیاز مبتلایان به سرطان است

مدیر عامل هیات مدیره موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور گفت: موسسه "نور" کانونی جهت رفع نیاز مبتلایان به سرطان است.

 موسسه "نور" کانونی جهت رفع نیاز مبتلایان به سرطان  است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، هوشنگ ادهمی در نشستی با سرپرست و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: موسسه خیریه نور در سایه توجهات حضرت باری تعالی، با تکیه بر مسئولیت پذیری و بینشی خیرخواهانه با تشکیل مجموعه ای متشکل از افرادی دلسوز و کارآمد به ویژه متخصصین و کارشناسان، صاحبان فکر و اندیشه می کوشد هیچ بیمار مبتلا به سرطان در ایران به دلیل مشکلات مالی و نبود امکانات دست از مبارزه با بیماری خود برندارد و تسلیم این درد نگردد.

وی گفت: الگوی رفتاری موسسه "نور" بر پایه احترام به ارزش های والای انسانی و توجه به موضوعات مختلف در جهت کاستن آلام و رنج های بیماران، کاهش اثرات جسمی و روانی ابتلا به سرطان در بعد فردی، خانوادگی و اجتماعی، ارتقاء کیفی سطح معیشت بیماران و حرکت در مسیر کاهش ابتلا به سرطان با هدف توسعه و تکامل اجتماعی است.

ادهمی، اهداف این خیریه را حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور، کاهش اثرات جسمی و روانی ابتلا به سرطان در بعد فردی، خانوادگی و اجتماعی، ارتقا کیفی سطح معیشت بیماران و حرکت در مسیر کاهش ابتلا به سرطان با هدف توسعه و تکامل اجتماعی برشمرد.

وی گفت: موسسه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان با هدف اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، پیشگیری، تجهیز و حمایت درمانی از بیماران مبتلا به سرطان در سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرده است.

مدیر عامل هیات مدیره موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور افزود: این مجموعه مؤسسه ای است، خودجوش، غیر سیاسی، غیر دولتی و غیر انتفاعی که با همت والای خیرین و با تکیه بر مشارکت و حمایت های مالی و معنوی اقشار مختلف مردم اداره می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه