English

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی‌ریز:

سیل در نی ریز ۱۹۰۰ میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی‌ریز گفت: سیل اخیر بیش از ۱۹۰۴ میلیارد ریال به زیر بخش های مختلف بخش کشاورزی این شهرستان خسارت وارد کرده است.

سیل در نی ریز ۱۹۰۰ میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج  فارس، علیرضا بصیری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی ریز با اذعان به اینکه میزان خسارت های ناشی از پدیده های اقلیمی از ابتدای سال جاری تا کنون در شهرستان نی ریز جمعا به حدود ۴۲۸۰ میلیارد ریال رسیده است، تصریح کرد: در سیل اخیر بیشترین خسارت با ۱۳۵۳ میلیارد ریال به زیر بخش باغبانی این شهرستان وارد شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در زیر بخش باغبانی بیشترین خسارت ها مربوط به باغ های انجیر با مبلغ خسارت ۱۱۹۰ میلیارد است، اظهار کرد: زیر بخش های زراعت ۵۹ میلیارد ریال، امور دام ۱۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال و امور فنی و زیر بنایی ۴۷۹ میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال متحمل خسارت شده اند.

به گفته وی؛ در زیر بخش امور فنی و زیر بنایی طرح های تغذیه مصنوعی با حجم ۲۲ هزار متر مکعب بیشترین میزان آسیب ها را به مبلغ ۲۲۶میلیارد و ۹۵۸میلیون ریال دیده اند.

وی با بیان اینکه شهرستان نی ریز به لحاظ جغرافیایی وسیع است، ابراز کرد: بالاترین میزان خسارت های سیل را در بخش حومه این شهرستان شاهد بودیم که بالغ بر ۱۴۴۶میلیارد ریال برآورد می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه