English

پیام سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به مناسبت قیام ۱۷ شهریور

سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به مناسبت بزرگداشت قیام 17 شهریورپیام صادر کرد.

پیام سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به مناسبت قیام 17 شهریور

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، متن پیام سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به مناسبت قیام 17 شهریور بدین شرح است:

یوم‌الله هفدهم شهریور یکی از روز‌های بزرگ و پرافتخار تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که به عنوان سندی متقن و حجتی استوار بر طبع بلند ولایتمداری ، آزادی‌خواهی و شهادت‌طلبی ملت مسلمان و مبارز ایران در راه استکبار ستیزی و جهاد علیه ظلم و ستم در صحیفه انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است.

واقعه تلخ و  خونین 17شهریور که خون مطهر خیل عظیمی از عاشورائیان میدان ژاله را گلگون کرد؛ نقطه عطفی شد برای آغازی درهم کوبنده و شروعی بر اضمحلال حکومت جائر و مستبد که ظلم، فساد، تبعیض و بی عدالتی بر تمام ارکان نظامش سایه افکنده و نگاه زمامداران بر مردمانش نگاه ارباب-رأیتی و سنگینی طوق طاغوت بر گرده مردم  ستمدیده در کنار تحقیر وابستگی اش به نظام سطله و غرب دردی مضاعف بود.

ناکامی حمایت‌های علنی و همه جانبه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و دیگر حامیان رژیم پهلوی در حفظ نظام شاهنشاهی از برکات و ثمرات خون های پاک شهدای ۱۷ شهریور و دیگر شهیدان انقلاب اسلامی بود که این واقعه مقدمه عزیمت حضرت امام (رحمه الله علیه) از عراق به پاریس و بهره گیری هوشمندانه و حکیمانه ایشان از ظرفیت‌های انقلاب اسلامی و ابزارهای رسانه‌ای برای توسعه دامنه مبارزه با رژیم شاهنشاهی و سرانجام فروپاشی آن را در ۲۲ بهمن ماه ۵۷ رقم زد.

معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در سخنرانی‌های خویش، همواره قیام مردمی و خونین هفدهم شهریور را در زمره ایام‌الله برشمردند، زیرا این روز بزرگ پس از گذشت ۱۵ سال از قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، اثرات شگرف و راه گشایی در روند پیروزی نهضت اسلامی ملت آزاده ایران پدید آورد و فریاد اسلام‌خواهی و عدالت‌طلبی ایرانیان خسته از مکر و نیرنگ طاغوتیان و استبدادگران را به گوش جهانیان رساند و رژیم دین‌ستیز و مردم‌کش پهلوی و حامیان استکباری آن را رسوا ساخت.

امروز در مقطعی به سر می‌بریم که تاریخ انقلاب اسلامی، پر از حماسه ماندگار است و می بایست این گذشته پر افتخار را چراغ راه آینده قرار دهیم. روزهائی که برای به‌دست آوردن استقلال و اقتدار ملّی، شهدای گرانقدر، خون پاک خویش را نثار اسلام و انقلاب اسلامی کردند تا امروز جمهوری اسلامی ایران با الگوبرداری از آموزه‌های دینی و عاشورایی اهداف آرمانی خود را دنبال کند.

سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن 17 شهریور، تجدید عهد و پیمان دوباره ای با آرمان های الهی و مقدس شهدای والامقام انقلاب اسلامی، امام راحل عظیم الشأن(ره) و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) می نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه