English

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

بیمارستان های خراسان رضوی در آماده باش دهه آخر صفر هستند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در حوزه درمان سرپایی، تمامی درمانگاه‌ها به ویژه درمانگاه‌های فعال در مسیر‌های منتهی به حرم رضوی در آماده باش کامل هستند و به صورت شبانه روزی به مراجعین خدمات رسانی خواهند داشت.

بیمارستان های خراسان رضوی در آماده باش دهه آخر صفر هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، شاپور بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: تمامی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای میزبانی و خدمات رسانی مطلوب به زائران رضوی در روزهای پایانی ماه صفر در آماده باش کامل است.

بدیعی درد ادامه این خبر اضافه کرد: در حوزه درمان سرپایی نیز، تمامی درمانگاه‌ها به ویژه درمانگاه‌های فعال در مسیر‌های منتهی به حرم رضوی در آماده باش کامل هستند و به صورت شبانه روزی به مراجعین در دهه اخر صفر خدمات رسانی خواهند داشت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی، دستورالعمل نحوه اعزام بیماران از درمانگاه‌ها به بیمارستان‌های هدف نیز مشخص شده است تا از ازدحام یک مرکز خاص درمانی جلوگیری شود.

وی در ادامه متذکر شد: برخی از پزشکان و اعضای تیم‌های درمانی در مسیر‌های منتهی به حرم مطهر رضوی، خدمات رسانی سرپایی را به صورت کوله پشتی خواهند داشت و در این راستا، کوله‌های امدادی پیش بینی شده است تا در این ایام در اختیار تیم‌های پزشکی و پرستاری قرار گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآور شد: تمامی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در مسیر‌های جاده‌ای و شهری نیز در آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی خدمات رسانی خواهند داشت.

 بدیعی در خاتمه خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی مناسبی که با مسئولیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با هماهنگی کل کشور صورت گرفته است، خدمات بهداشتی و درمانی با بهترین کیفیت و در خور شان زائران و مجاوران رضوی ارائه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه