English

مدیر خانه جوان اصفهان خبر داد؛

برگزاری فصل جدید «سینما به توان ۷» با محوریت فرهنگ کار و کارآفرینی

مدیر خانه جوان اصفهان از برگزاری فصل جدید «سینما به توان 7» با محوریت فرهنگ کار و کارآفرینی خبر داد.

برگزاری فصل جدید «سینما به توان 7» با محوریت فرهنگ کار و کارآفرینی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فاطمه اکبرزاده گفت:خانه جوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نسبت به برگزاری فصل جدید «سینما به توان ۷» با محوریت فرهنگ کار و کارآفرینی اقدام کرده است.

وی اظهار کرد: «سینما به توان ۷» رویدادی است که به آشنایی با فرهنگ کار و کارآفرینی می‌پردازد و مخاطبان آن نوجوانان، جوانان و علاقه‌مندان به مباحث کارآفرینی هستند.

اکبرزاده افزود: این برنامه از سوی خانه جوان با مشارکت اعضای اکوسیستم کارآفرینی از سال گذشته آغاز شده که به دلیل شیوع بیماری کرونا ادامه پیدا نکرد.

وی خبر داد: فصل جدید این برنامه در تابستان سال 1401 آغاز و در 7 جلسه برنامه ریزی شد که در هر جلسه یکی از مباحث کار و کارآفرینی همراه با نمایش یک فیلم سینمایی و مستند مورد بررسی و گفتگو قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این برنامه مشارکت کنندگان اعضای اکوسیستم شتاب‌دهنده هاب اصفهان، صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر هدهد، استارت‌اپ شیپ‌نو، خانه خلاق اصفهان، شتاب‌دهنده پویتک، شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان، فضای کار اشتراکی و شتاب‌دهنده مکعب، دانشگاه علمی کاربردی عتیق و شورای بین‌الملل اتاق جوانان حضور دارند و هر جلسه با حضور یکی از اعضا برگزار می‌شود.

مدیر خانه جوان با بیان اینکه مخاطبان این برنامه در فصل اول دانش آموزان هنرستان‌ها و دبیرستان‌ها بودند، بیان کرد: در فصل دوم به طور عمیق‌تر به مباحث پرداختیم و خوشبختانه بازخوردهای مثبتی از سوی شرکت‌کنندگان دریافت کردیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه