English

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در سفر به یزد:

اولین عبارت سیاست های برنامه هفتم توسعه، بهره وری است

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در شورای اداری استان یزد با تکیه بر این نکته که اولین عبارت سیاست های برنامه هفتم بحث بهره وری است، گفت: خدمت صادقانه به مردم موجب برکت در کار و رفع مکر و حیله دشمنان است.

اولین عبارت سیاست های برنامه هفتم توسعه، بهره وری است

به گزارش  خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، میثم لطیفی رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در شورای اداری استان یزد با تکیه بر این نکته که اولین عبارت سیاست های برنامه هفتم بحث بهره وری است، گفت: خدمت صادقانه به مردم موجب برکت در کار و رفع مکر و حیله دشمنان است.

وی با تاکید  بر اینکه امروزه راهی جز افزایش بهره وری نداریم، گفت: دولت ۱۱ اولویت را برای عملکرد خود انتخاب کرده که مهمترین آن بهره وری، کنترل تورم و اشتغال است.

وی اظهار داشت: یزد در حوزه آبرسانی و قنات، در حوزه دانشجویی و در حوزه ساختمان سازی" ما می توانیم "را به ظهور رسانده است.

لطیفی در خصوص لایحه عادلانه کردن نظام پرداخت، گفت: پیش نویس لایحه برای نظام جبران خدمات طراحی شده و با توجه به اینکه دولت با کمبود منابع مواجه است و افزایش حقوق برای آنهایی که از حقوق بالایی برخوردار هستند،  بار مالی زیادی به دولت تحمیل می کند و تفاوت سطح حقوق ها افزایش می یابد لذا پیشنهاد شد یک رقم ثابتی را به همه کارمندان اضافه کنیم.

وی در خصوص حق عائله مندی و اولاد گفت: حق عائله لطیفی با توجه به اینکه ماهانه ۶۸ هزار میلیارد تومان حقوق رسمی پرداخت می شود، گفت: حق عائله مندی و اولاد که به علت لزوم افزایش جمعیت از تاکیدات دولت سیزدهم است به علت تامین نشدن منابع اجرا نشد و مقرر شد از محل درآمدهای بدون استقراض از بانک مرکزی تامین شود.

وی درباره فوق العاده ویژه در فیش حقوقی گفت: مقرر شد فوق العاده ویژه از درآمد های سازمان مربوطه برای درآمد کارمندان همان سازمان تامین شود.

لطیفی تصریح کرد: قانون تکلیف کرده است که باید نظام جبران خدمات از طریق رضایت سنجی اعمال شود و استان یزد نمونه ای را در این زمینه اجرا کرده و می توانیم استان یزد را نمونه ای برای اجرای سراسری این اقدام قرار دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه