English

کشف محموله سلاح و مهمات قاچاق درخوزستان

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر از کشف بیش از ۲۷ هزار عدد فشنگ جنگی خبر داد.

کشف محموله سلاح و مهمات قاچاق درخوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سرتیپ دوم پاسدار یدالله کشاورز شنبه ۲۶ آذر گفت: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر احتمال ورود سلاح و مهمات قاچاق از مرز عراق به کشور، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار مرزبانان تیپ امام صادق (ع) استان بوشهر قرار گرفت.

 وی افزود: مرزداران پس از ساعت ها کار عملیاتی دقیق، کمین و استفاده از تجهیزات اپتیکی، با دو نفر قاچاقچی حامل بار قاچاق روبه رو که در یک عملیات منسجم و دقیق موفق به کشف محموله قاچاق از آنها شدند.

فرمانده تیپ امام صادق (ع) با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی باری و یک فروند قایق و دستگیری دو نفر قاچاقچی در این رابطه، تصریح کرد: مرزبانان در پاک سازی محل و بررسی بار قاچاقچیان، یک قبضه کلت کمری، ۲۷هزار فشنگ جنگی که شامل بیست و ۴ هزار فشنگ کلت کمری و ۳ هزار فشنگ کلاش  را کشف کردند.

به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق استان بوشهر، وی به اشراف مرزبانان و رصد نوار مرزی به طور شبانه روزی اشاره کرد و اظهار کرد: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیر مجاز و قاچاق کالا، اقدامات گسترده‌ای انجام گرفته و پاسداران مرزبان ما با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های روزانه مانع هرگونه تحرک قاچاقچیان خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه