English

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد؛

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های اصفهان روزهای ۱۲ و ۱۳ دی ماه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های اصفهان روزهای ۱۲ و ۱۳ دی ماه خبر داد.

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های اصفهان روزهای ۱۲ و ۱۳ دی ماه

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت:دانشگاه‌ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل در روزهای ۱۲ و ۱۳ دی ماه غیرحضوری است.

وی افزود: به دنبال استمرار شرایط آلودگی هوا، ریزش هوای سرد و سنگین، پایداری جو و وارونگی دما، کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان که به صورت مستمر در حال برگزاری است، با تشکیل نشست اضطراری، دانشگاه‌ها و مدارس تمام مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش‌وپرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی‌شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف‌آباد، زرین‌شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل را در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دوازدهم و سیزدهم دی‌ماه غیرحضوری اعلام کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: مهدهای کودک، پیش دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق طی دو روز اعلام شده تعطیل و نیز مطابق با برنامه‌ریزی آموزش‌وپرورش، امتحانات دوره اول و دوم متوسط بر اساس زمان‌بندی اعلام شده برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: به منظور کاهش ترافیک و انتشار آلاینده‌های خودرویی، طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج و فرد در محدوده ترافیکی شهر اصفهان طی دو روز اعلام شده از درب منزل و از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ اعمال خواهد شد.

وی اضافه کرد: طی این مدت هرگونه تخلف در بخش منابع آلاینده ثابت همچون صنایع، کارگاه‌ها و نیز منابع آلاینده سیار از جمله خودروهای دودزا و بدون معاینه فنی توسط محیط زیست و عوامل راهنمایی رانندگی اعمال قانون خواهند شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان شیشه فروش بیان کرد: همچنان توصیه می‌شود شهروندان از ورزش در فضای باز اجتناب کنند و تردد خود را در هسته‌های مرکزی و پرترافیک شهرها کاهش دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه