English

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری:

میزان صادرات استان ۲۰ درصد بیشتر از سقف تعیین شده کشوری است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین گفت: میزان صادرات استان قزوین ۲۰ درصد بیشتر از سقف تعیین شده کشوری است که البته استان برای خود آمار بیشتری در نظر گرفته و باید به ۸۰۰ میلیون دلار صادارت در یکسال دست پیدا کنیم.

میزان صادرات استان ۲۰ درصد بیشتر از سقف تعیین شده کشوری است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،علی رحمانی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری اظهار داشت: پایانه های صادراتی نقش اساسی در صادرات دارند که در استان قزوین بهره وری مناسبی ندارد و استان به دنبال حمایت از مجموعه های فعال در حوزه ساخت و ایجاد پایانه های صادراتی است.

وی افزود: سهمی که برای صادرات در استان تعیین شده ۸۰۰ میلیون دلار می باشد که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم این رقم را محقق کنیم، رقمی که بیشتر از هدف گذاری ملی است و این مهم نشان دهنده ذهنیت مثبت مدیران استان برای افزایش صادرات است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری گفت: پایانه ها، شتابگر ها و شرکت های تخصصی در امر صادرات تاثیر بسزایی دارند و این بخش ‌به دلیل اینکه بیشتر  تولیدکنندگان در استان متخصص در امر صادرات نیستند می تواند نقش مهمی را در زمینه افزایش صادرات ایفا کند و در این مسیر، تلاش مدیران اقتصادی استان، حمایت مدیریتی و ایجاد زیرساخت های قانونی که بتواند مشوق برای این شرکت ها داشته باشند را دنبال می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه